New Month: May

Hoi mei, doei april! Tijdens de zonnige dagen van april heb ik lekker met mijn snoet in de zon gezeten en een flinke dosis vitamine D opgesnoven. De afgelopen weken solliciteerde ik me een slag in de rondte, chillde ik tijdens mijn vrije uurtjes in het park in goed gezelschap, en ik had een zeer toffe Koningsdag!

New Month: May
Vandaag start ik met mijn nieuwe baan: YAY! Ik heb er echt super veel zin in! Mijn nieuwe baan ‘vierde’ ik in goed gezelschap op een zonnige dag in Amsterdam, waar we genoten van de zon op onze snoet, sushi in het park en als klap op de vuurpijl: kreeft en hamburgers eten bij de Hummbar  in Amsterdam (later deze week een review over deze kreeft en hamburger bar).

Sinds 2008 woon ik in Haarlem. En sinds 2008 mis ik ieder jaar weer het Bloemenscorso. Zo ook dit jaar. Nou ja, een beetje dan. Het corso heb ik gemist, maar ik kon gelukkig nog wel even koekeloeren naar de praalwagens die in het centrum van Haarlem stonden opgesteld. En wat waren ze mooi. Zo ook de bloemen die ik mee naar huis heb gekregen (eerlijk gekregen, echt waar!). Ze staan er nog steeds mooi bij. Ik hartje bloemen.

Ik had een ontzettend toffe Koningsdag. Normaliter ben ik op deze dag in het buitenland en/of in een pretpark te vinden, maar dit jaar even niet. Op Koningsdag zat ik in Theater De Meervaart in Amsterdam, te genieten van de voorstelling ‘Mijn vader, de expat + Oumi’. Een middag met film, theater, zang en poëzie, waarbij ik heb gelachen, maar ook een traantje heb weggepinkt.

Wat mijn goals zijn voor de maand mei? Ik ga vandaag genieten van mijn allereerste werkdag. En verder deze maand? Verder geniet ik van alles wat op mijn pad komt :)

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The DREAM Job Project
Na drie maanden thuis te hebben gezeten, is het vandaag zover. Vandaag is mijn allereerste werkdag :) Ik ga aan de slag als Senior Secretary bij een academisch ziekenhuis in Amsterdam. Wens me veel toi-toi-toi vandaag!

Get It Tight
De afgelopen week heb ik week zeven van de Bikini Body Guide overgedaan. Ik zat een beetje in een dipje. Ik merk dat mijn conditie is verbeterd, maar verder zie of merk ik weinig tot geen resultaat. Misschien ben ik wel te ongeduldig en moet het nog komen. We gaan het zien. Deze week zit ik in mijn achtste week (hierna nog vier!) en ben ik tevens begonnen met een nieuw voedingsschema. Ik probeer zo clean mogelijk te eten, meer vis en minder vlees. Lekker veel groenten en liters water. Yup, yup… de zomer komt steeds dichterbij.

Hardlopen stond even op een laag pitje. Ik heb namelijk weer last van shinsplits (pijn aan mijn scheenbenen). De afgelopen paar keer haalde ik vier kilometer in 30 minuten, maar wel met pijn aan mijn schenen én ik had last van blaren. Ik had zelfs een blaar, op een blaar… Dat lijkt me niet echt oké. Omdat wil blijven lopen, loop ik vanaf aanstaande zaterdag onder begeleiding van een hardlooptrainer.

Over vier weken hoop ik dan ook een super positief verslag te schrijven over mijn hardloopavonturen en mijn ervaringen met de BBG van Kayla Itsines. Want die heb ik dan, als alles goed gaat, afgerond. Ik wens je een mooie maand toe!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

