New Month: April

Hebben jullie alle 1 april grappen overleefd? Sorry voor de stilte op mijn blog. Ik heb gewoon even geen inspiratie. Hoewel we alweer bijna halverwege de maand zijn, wil ik dit toch niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom, beter laat dan nooit, een nieuw artikel.

New Month: April
Een schutting die wegwaaide door de wind (niet van mij, maar van de buurtjes), hardlopen in de regen tot aan de eerste zonnestralen. Maart roerde behoorlijk zijn staart. De afgelopen maand stond (wederom) in teken van het zoeken naar een nieuwe job (opgeven is geen optie), het uitproberen van nieuwe recepten, hardlopen, de Bikini Body Guide van Kayla Itsines, waist training en zoveel mogelijk vitamine D opsnuiven :-)

In deze nieuwe maand hoop ik dat ik eindelijk die ene leuke job vind, want ‘thuiszitten’ voor een bezige bij zoals ik, is een enorme straf. Deze week ben ik op de helft van de Bikini Body Guide én op de helft van mijn hardloopprogramma. Afgelopen maand schreef ik weer een stuk voor het Kies Kleur in Groen Magazine, dat aan het eind van deze maand verschijnt.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The DREAM Job Project
De afgelopen maand stond wederom in het teken van netwerken, netwerken en nog eens netwerken. Alles voor een leuke, uitdagende job! Ook mocht ik een aantal keren op sollicitatiegesprek komen. Een tweede gesprek bleef helaas uit.

Ik probeer de moed erin te houden en er vooral niet te lang bij stil te staan. Maar als je een iemand zoekt die ‘perfect’ is en vervolgens afwijst omdat ik té perfect ben; dat snap ik dan niet. Enfin, er is iets beters voor mij om de hoek. Ik geloof daar echt in!

Lieve Whitney (Whtny’s World), stuurde laatst een leuke opsteker. Een mooie, inspirerende quote in dito lijstje.  Kennen jullie het initiatief #Payitforward al? Whitney schreef erover op haar blog.

Get It Tight
Waist training is een grote trend in Amerika waarbij je je taille traint waardoor het, in een geleidelijk proces, smaller wordt. Is mijn taille smaller geworden en zo ja: hoeveel centimeter? Ja, mijn taille is smaller geworden. 10 centimeter smaller (!) om precies te zijn.  Als je denkt dat het alleen door waist training komt, dan heb je het mis.

Sinds februari heb ik een waist training corset. Deze kocht ik bij Woman Exclusively. In het begin droeg ik  deze dag en nacht, behalve tijdens het douchen. Na een paar weken kreeg ik, waarschijnlijk door het zweten en het vele dragen, eczeem op mijn buik en rug. Na twee weken ‘rust’ droeg ik mijn training corset niet meer onder mijn kleding, maar over een top/t-shirt.

Al 8 weken lang probeer ik zo gezond mogelijk te eten en te leven. Minder vlees, minder koolhydraten, veel groenten, water drinken en zoveel mogelijk bewegen. Ik probeer zo’n 2 tot 3 in de week een Body Pump en/of een Spinning les mee te pakken, naast de BBG van Kayla en het 3 keer per week hardlopen  met Evy. Ik denk dat het bovenstaande, in combinatie met het dragen van het training corset, gezorgd heeft voor een smallere taille.

Mijn doel voor de komende weken? Een nieuwe job en het afronden van de BBG en mijn hardloopprogramma.

Ik wens je een mooie maand toe!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “New Month: April

  1. Helemaal mee eens babe, er is zeker een andere baan voor je. Soms zijn die afwijzingen zo apart maar laat je niet gek maken. You got this! Lief dat je mij noemt :) en waar ik naar uit kijk weet jij heel goed. Brasa!

Leave a Reply

