New Month: March

BAM: Maart 2015. In yo face! Alsof het niets is zijn we gevlogen door de wintermaanden. Maart, dames en heren… MAART! Ik hoop dat het ook echt tijd is om de truien en jassen weg te doen, want daar heb ik echt super veel zin in. Lekker rondlopen in een t-shirt, open schoentjes, blote benen. Kom maar op met de zon!

New Month: March
Wat zijn we er doorheen gevlogen! Februari: het zoeken naar een nieuwe uitdaging, Valentijnsdag, sporten, op de ‘cover‘ van Vriendin én Vrouw, het bezoeken van de Huishoudbeurs, het allerliefste cadeautje ooit (op de cadeaus van Valentijn na :) ), en mijn nieuwe verslaving: waist training.

Op de ‘cover‘ van Vriendin én Vrouw, hoe cool is dat? Niet echt natuurlijk, maar ik vond het wel super leuk om te doen. Qua drukte viel het op de Huishoudbeurs best mee, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij op een donderdagavond gingen. Mijn allerliefste en leukste aanwinst? De Hello Kitty portable phone charger, die ik van mijn bestie kreeg. Super ‘kjoeeeet’ =^.^=

Deze maand staat wederom in het teken van het zoeken naar een nieuwe uitdaging en fit worden voor de zomer.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The DREAM Job Project
Een nieuwe maand met nieuwe kansen. Nieuwe kansen om mijn ‘dream job‘ te vinden, want thuiszitten vind ik maar niets. Maar laten we het op deze zonnige dag positief houden en niet terugkijken naar afgelopen maand. Want na terugkijken op, is vooruit kijken naar nog veel belangrijker.

Ik wil graag aan de slag en het gaat me zeker te weten gewoon lukken. Ik heb een dijk van een CV met mooie en toffe ervaringen. Top referenties op mijn LinkedIn en ik geloof in mijn eigen kracht, in mijn talent en in mijn kennis om een hoop nieuwe dingen te leren én mezelf (verder) te ontwikkelen.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje


Get It Tight
Ik vind het belangrijk om lekker in mijn vel te zitten en sporten helpt daarbij. Mijn eerste week hardlopen, zit erop. Samen met Evy, heb ik gisteren mijn derde les afgerond en de eerste kilometers zijn binnen.

Naast het hardlopen en het sporten in de sportschool, ben ik deze maand ook begonnen met de butt challenge. Samen met bijna 100 sportievelingen pakken we welke maand een andere challenge aan. Ook meedoen? Meld je aan voor Challenge Accepted en wie weet ‘zie’ ik je daar!

Mijn nieuwe verslaving is waist training. Mijn waist training corset kocht ik afgelopen maand bij Woman Exclusively en sindsdien ben ik hooked! Waist training is een grote trend in Amerika (Kim Kardashian is een grote fan van waist training), waarbij je je taille traint waardoor het, in een geleidelijk proces, smaller wordt.

Na een aantal dagen en nachten, merk ik nu al verschil (geen grap)! Mijn taille is een maand geleden opgemeten. Ik heb geen gewenste taille-omvang, maar ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel het verschil in centimeters is. Bij een volgende ‘New Month’ artikel laat ik het jullie weten, deal?

Ik wens je een mooie maand toe!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

