New Month: February

Doei januari, hallo februari! Het nieuwe jaar mag met recht een nieuw begin worden genoemd. Op een nieuw en mooi jaar, met mooie (nieuwe) vriendschappen, good vibes, romantiek en gezondheid. Shine en geniet van ieder moment. I know, I will :)

New Month: February
Afgelopen maand bezocht ik voor het eerst de Amsterdam Fashion Week. Een overview kun je hier lezen. Morgen volgt een tweede en laatste overview. Ik bezocht fantastische shows en deed inspiratie op, voor de komende maanden.

Het was een uitstekende kans om te netwerken en om andere bloggers te ontmoeten. Bovendien genoot ik van de quality time die ik met vriendin ‘M’ had. Op naar de volgende Fashion Week, in juli. Deze maand staat in het teken van het zoeken naar een nieuwe baan en nieuwe opdrachten als ZZP’er en fit worden voor de zomer.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The DREAM Job Project
Afgelopen vrijdag was mijn laatste dag bij het VU medisch centrum, als Personal Assistent voor Nederlands jongste hoogleraar interne geneeskunde (in het bijzonder gerontologie), en bij het Amsterdam Center on Aging als Senior Bureau Manager. Mijn jaarcontract is niet verlengd. Niet omdat ik mijn werk niet goed deed, maar vanwege bezuinigingen.

Dat betekent dat ik naast mijn opdrachten als ZZP’er, op zoek zal moeten naar een andere uitdaging. Iets waar ik mij de afgelopen weken mee bezig heb gehouden, maar helaas nog zonder succes. Het zoeken naar een baan is een militaire operatie, maar ik weet zeker dat het goed komt. Ik heb een goed CV en ik heb vertrouwen in mijn eigen kennen en kunnen.  Maar mocht je na het lezen van mijn CV een match zien; ik hou me aanbevolen.

Bron
Bron

Get It Tight
Samen met een Personal Trainer ga ik deze maand van start om fit te worden. Ik vind het belangrijk om lekker in mijn vel te zitten en sporten helpt daarbij. Via mijn blog, hou ik je op de hoogte van de ontwikkelingen. Deze maand start ik ook weer met hardlopen. Of ik dit jaar een wedstrijd ga lopen, weet ik nog niet. Maar dat volgt uiteraard, vanzelfsprekend, op mijn blog.

Dat was ’em weer voor nu. Ik wens je een mooie maand toe!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “New Month: February

Leave a Reply

