Bywen.wordpress.com: De 10 populairste blogposts

Woei! 2015! 2014 ligt achter ons en samen met jullie wil ik terugkijken op mijn blogposts in 2014. Wat vonden jullie de leukste blogposts? En waar werd het meeste op gezocht? Ik ben het gaan checken en deze tien vonden jullie het tofst!

1. Wen’s Treat Of The Day: Hair

Hair Do 1 (c) W.H. de la Rambelje
In deze blogpost van februari schrijf ik over mijn lange haar en over de verzorging hiervan. Ook deel ik mijn favoriete Youtube-kanaal en ik deel, in de vorm van een collage, verschillende soorten kapsels waarbij ik inspiratie opdeed via Pinterest.

2. Mijn Jaarhoroscoop 2014

leo-c-pinterest-com

In januari schreef ik over mijn jaarhoroscoop. Het beloofde een goed jaar te worden, en dat was het zeker. Deze post staat op nummer 2 van de best bezochte posts in 2014.

3. RECEPT: Frikandelpan Met Frisse Atjar

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

In juli deelde ik mijn versie van frikadel pan met frisse atjar. Een gerecht uit de Indische keuken, dat ik graag eet. Indisch koken is er met de paplepel ingegoten. Zo te zien waren ook jullie nieuwsgierig naar het recept, dat deze blogpost op nummer drie in het lijstje eindigde.

4. HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’ 

mijn-waarden

Begin 2014 deed ik, samen met honderden andere bloggers, mee aan de HAPPY Challenge. Tien weken lang stonden we stil bij de dingen die voor ons belangrijk zijn en dingen waar we happy van worden. Hier waren jullie onwijs nieuwsgierig naar. Op nummer vier van de lijst.

5. My Personal Bucket List ~ 2014

Mijn lijst stond bomvol leuke dingen die ik graag wilde doen in 2014. Ik heb een hele hoop van mijn lijst af kunnen strepen, maar een hoop ook niet. Niet erg, we schuiven het gewoon door naar de volgende lijst :)

6. Wen’s Treat Of The Day: Ambitie

Bron
Bron

Als bezige en ambitieuze bij, leg ik de lat graag hoog voor mezelf. In deze post omschrijf ik wat ambitie, in mijn optiek, betekent.

7. Kies Kleur in Groen: Interview met Martine de Boer | Mind Mix

(c) Marion Klerken
(c) Marion Klerken

Mijn eerste interview voor het Kies Kleur in Groen Magazine. Ik interviewde Martine de Boer van het bewustwordingsbureau Mind Mix, over het denken in hokjes, de ongeschreven regels, bewustwording en out-of-the-box- denken.

8. Wen’s Treat Of The Day: Let’s Get Fit

Bron: http://2014willbeyouryear.tumblr.com/post/74095504464
Bron

Fitspiration’ Een post over fit worden en mijn favoriete workouts, waarvoor je geen duur sportabonnement nodig hebt. Het is alsof je privéles hebt in je huis…en dat voor de buis! Wie wil er nog betalen als er dit soort leuke mensen zijn die zelf geweldige filmpjes maken? Ik vind het top!

9. Run, Wen, Run! [1]

Bron
Bron


Hardlopen! En waarom hardlopen wél leuk is. Ik schreef erover in deze post én ik deelde (mijn) tien hardlooptips.

10. Tell Me Something New

Bron
Bron

Ik deelde afgelopen jaar mijn dankbaarheidslijstjes en andere positieve posts over positief en blij zijn. Geloof me, deze posts werden enorm goed gelezen en ik hier kreeg er enorm veel positieve reacties op. Maar af en toe heb ik ook wel eens een rotdag. Ik schreef over mijn grootste frustraties en irritaties. Je zou het misschien niet zeggen, maar ook ik ben een mens. Tof om te zien dat dat ook echt gewaardeerd wordt *grinnik* :)

De meeste (nieuwe) bezoekers kwamen via:

1. Pinterest
2. Google
3. Facebook
4. Volrecepten
5. Twitter
6. Onafhankelijke Bloggers Associatie (OBA)
7. Bloglovin’
8. Bywen
9. missFromage
10. LinkedIn

Met welke zoekwoorden mensen op mijn site kwamen:

1. Positiviteit
2. Wendy de la Rambelje
3. Jaarhoroscoop 2014
3. Quotes
4. DIY kleren
5. Quinoa risotto
6. Sinterklaas humor afbeeldingen
7. Teleurgesteld in vrienden
8. Declutteren
9. Vriendschap moet je koesteren
10. Lolhoek

De eerste keer dat ik dit alles op een rijtje gezet heb. Ik vind het echt super tof om te zien. Dankjewel!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

4 thoughts on “Bywen.wordpress.com: De 10 populairste blogposts

  1. Wat ontzettend leuk om zo nog even een overzicht te zien. Zelf ben ik ook altijd een ferme gelover van horoscopen, maar natuurlijk alleen als het een beetje positief is ;-) Je hebt in ieder geval posts geschreven om trots op te zijn!

    1. Dank! Ik lees elke dag mijn horoscoop (Elle.nl is mijn favoriet) en ik trek zo nu en dan een tarotkaart :) De positieve zijn natuurlijk het leukst. De rest vergeten we maar even heel snel ;)

Leave a Reply

