Snapshots from life | 13 December 2014

Zaterdagochtend. Ik ben al vroeg wakker om de hond uit te laten en mijn moeder gaat naar bloemschikken. Ze heeft dit Kerststukje gemaakt.

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje

Normaal gesproken gebruik ik shampoo van Andrélon, uit Oil & Care lijn. Lekker met Marokkaanse Arganolie. Vandaag gebruik ik de shampoo van mijn zus. Deze is van The Body Shop en bevat gember. Ik vind ’em lekker en fris ruiken en het maakt mijn haar lekker zacht.

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje
Ik draai mijn haar in een knot en trek een casual outfit aan. Doordeweeks draag ik weinig tot geen spijkerbroeken, maar in het weekend vind ik dat wel fijn. Lekker met een fluffy vest en sneakers.

Snapshots 10 (c) W.H. de la Rambelje
Mijn zus komt langs en ik maak voor ons een tomatensoepje. Omdat ik nog niet ontbeten heb en nog honger heb, stoom ik een lemper (kleefrijst met kip). #omnomnom

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje

Met mijn zus ga ik naar Roosendaal om te shoppen. Van de week stuurde mijn andere zus een foto van een Sleek-schap. Sleek is sinds kort te koop bij de V&D.  Ik had al een lijstje gemaakt, dus we lopen direct door naar de V&D.

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje
In the pocket! Ik koop het iDivine Au Natural palette, blush in de kleur Rose Gold (een dupe van Nars Orgasm), een lipgloss in de kleur Fandango Purple en een lipstick in de kleur Mulberry. Sleek vind je in de volgende filialen: Hoofddorp, Dordrecht, Heerlen, Rotterdam Zuidplein, Roosendaal en Amsterdam Noord. Geen filiaal bij jou in de buurt? Alle producten verwijzen door naar de The Make Up Spot, waar de producten van Sleek tevens te koop zijn.

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje
Ha! We zijn bij de HEMA en zagen haarbanden met rendieroren. Even een selfie maken en naar het thuisfront sturen. Zien we er niet cute uit?

Snapshots 7 (c) W.H. de la Rambelje
Van al dat shoppen krijg je honger. Bij de HEMA eten we een broodje met gegrilde groeten en we drinken Vifit. Het broodje was lekker, maar ik weet niet wat ik van het pak Vifit moet vinden. Ik hou niet zo van dat soort drankjes.

Snapshots 11 (c) W.H. de la Rambelje
Mijn huid is de laatste paar maanden erg onrustig. Sinds september gebruik ik een exfoliant om mijn huid dunner te maken. Als ik dat niet doe, dan ontstaan er onzuiverheden die niet naar buiten kunnen. Met andere woorden: ik krijg puisjes en bultjes die je niet kunt uitdrukken. Wat ik natuurlijk wel probeer, (wie niet?) waardoor ik littekens krijg. Ik gebruik de Skin Perfecting 1% BHA Gel Exfoliant van Paula’s Choice. Ik ben echt verliefd op dit spul.

De rest van mijn producten heb ik ook onder de loep genomen en ik ben overgestapt op producten die Jetske Ultee-proof zijn. Geen producten meer die parfum en/of andere stoffen bevatten die irriterend (kunnen) werken. Een overzicht van ‘te vermijden ingrediënten’ vind je hier. Bij de Etos zijn de producten van Oil of Olaz in de aanbieding (2e gratis). Ik heb meteen de total effects 7 in 1 antiverouderings parfumvrije dagcreme, ingeslagen. Ik kan weer lekker smeren :)

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje
Omkleden voor SUSHI!!! Kan ik meteen mijn nieuwe lipstick opdoen. Zie ik er niet vampy uit?

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje
Met mijn zussen ga ik lekker sushi eten. Het aantal rondes dat we gehaald hebben: 4! Met een ijsje en een koffie toe. We moesten rollend naar huis…

Snapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje
Even voor 12 uur zijn we thuis en drinken voor het naar bed gaan nog even een theetje. Jack is ook nog wakker en wil er altijd bij komen zitten. Het is zo’n lekker lief en fluffy beestje; een echte kroelkont.

Snapshots 12 (c) W.H. de la Rambelje
Zo, dat was het weer! Bedankt voor het lezen en tot volgende snapshots from life, in januari.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Snapshots from life | 13 December 2014

Leave a Reply

