Snapshots from life | 11 & 12 December 2014

Oeps, ik ben donderdagavond in slaap gevallen en ben vergeten een post te maken. De laatste dagen voor het nieuwe jaar zijn extreem druk en ik plan wat meer rust in voor mezelf door op tijd naar bed te gaan. Geen lange dagen meer tot half 2 ‘s nachts, maar op een ‘normaal’ tijdstip naar bed. Vandaag dus een dubbele post van 11 en 12 december. Kijk snel mee!

Ik ontbijt met overnight oats, blauwe bessen en een beetje pindakaas. Het is zo machtig, dat niet ik alles op krijg. De laatste tijd heb ik ook weinig trek in de ochtend, maar ik probeer wel altijd iets te eten en te drinken. Dit keer een dubbele espresso. Even wakker worden, want het wordt een drukke dag vandaag.

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje

Ik ga op de fiets naar het busstation. Het waait ontzettend hard en ik wapper bijna van mijn fiets. Ondertussen probeer ik een foto te maken van mezelf, maar door de wind is ‘ie een beetje blurry. Ik lijk wel een leeuwin zo. Mijn haar blend mooi met mijn bontkraag.

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje
Donderdag is altijd een hele drukke dag op kantoor. Diverse meetings en ik wil vandaag de roosters tot en met april 2015 afhebben. Ik eet pas tegen half 2. Een salade met geitenkaas: YUM!

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje

Ik heb standaard een tandenborstel op kantoor liggen en poets dan ook meerdere keren per dag mijn tanden. Ik vind het belangrijk om een fris bekkie te hebben. Dus poetsen, poetsen, poetsen!

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje
Zo! De roosters tot en met april 2015 zijn af. In verband met privacy heb ik de onderstaande foto wazig gemaakt. Maar dat snappen jullie vast wel ;)

Snapshots 13 (c) W.H. de la Rambelje
Mailbox leeg, mailbox leeg, ik HERHAAL: mailbox leeg! Kei, en keihard gewerkt vandaag. Ik ga als een tevreden meisje naar huis.

Snapshots 14 (c) W.H. de la Rambelje
Thuis aangekomen, maak ik kip met pompoen en zoete aardappel uit de oven. Aanvallen maar! Oh… en die witte ‘knolletjes’ die je ziet op de foto… Euhm… dat is knoflook!

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje
Hierna ben ik dus in slaap gevallen en ik schrok rond half 2 wakker. Hieronder dus meteen de snapshots van 12 december.

Omdat ik dus gisteren in slaap gevallen was, heb ik geen blogpost kunnen maken. Maar ik had ook geen tijd om mijn koffer in te pakken voor een weekendje weg. Op vrijdagochtend spring ik snel onder de douche en pak mijn koffer in. Na het werk rij ik meteen door naar mijn ouders in Noord Brabant.

Geen tijd om te ontbijten, maar een lieve collega kwam mij een lekker yoghurtje brengen. Er wordt goed voor mij gezorgd :)

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje

Druk, druk, druk! Op vrijdag zit ik alleen op kantoor en de telefoon blijft maar gaan. Ik moet ook nog even de deur uit, om mijn auto te verzetten. Hier voor de deur is het betaald parkeren en ik kan pas na 10 uur mijn auto kwijt in het Amsterdamse bos.

Ik vergeet weer te lunchen. Ik heb niets bij me en ik heb ook geen zin om naar het personeelsrestaurant te lopen. Dit is mijn lunch…4 tomaatjes… :(

Snapshots 7 (c) W.H. de la Rambelje
Door al dat heen en weer geloop heb ik dus mijn 10.000 stappen gehaald; yay! Omdat ik niet goed gegeten heb vandaag (mijn eigen schuld) ben ik prikkelbaar. Ik loop naar het Amsterdams bos om mijn auto te zoeken; die ik dus pas na een kwartier zoeken vind omdat ik nachtblind ben. En ik rij minuten lang als een kip zonder kop door Amsterdam, omdat ik een benzinestation zoek. Pffff! Ik wil naar huis :(

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje
Eindelijk! Na een reis van 2,5 uur (ik stond ook nog eens in de file…) kom ik aan bij mijn ouders. Mijn moeder doet de garagedeur open, zodat ik mijn auto erin kan zetten.

Snapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje
Ik eet wat groenten en wat tahoe en plof dan op de bank neer. Jack, de chihuahua van mijn zus, klimt gelijk op me. Hij blijft bij mij liggen, terwijl ik blogjes lees en vlogs kijk via mijn iPhone.

Snapshots 10 (c) W.H. de la Rambelje
De eindstand van vandaag: 11.492 stappen. Dik gehaald dus!

Snapshots 11 (c) W.H. de la Rambelje
Rond 10 uur kruip ik mijn bed in en val in slaap met het lichtje aan. Als ik ergens na middernacht wakker weer word, zie ik dat Jack erbij is gekropen. Ik doe het lichtje uit en ga verder slapen. Welterusten iedereen!

Snapshots 12 (c) W.H. de la Rambelje

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Snapshots from life | 11 & 12 December 2014

Leave a Reply

