Snapshots from life | 10 December 2014

Op woensdagen werk ik voornamelijk aan mijn ZZP-opdachten. Ik ben vandaag al vroeg wakker, want ze gaan het water afsluiten. Van 8.30 tot 17.00 uur. Wie verzint zoiets? In het hele appartementencomplex worden er kranen vervangen. Ze komen als eerste bij mij. Dus ik vul een paar flessen, pannen en een emmer met water. Maar eerst even een ontbijt erin gooien! Ik heb nog maar 1 eitje over :(

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje

Ik zet mijn Timer op 10 minuten. Dat vind ik prima voor een ei. Ik smeer twee boterhammen met humus. Op de één doe ik het eitje en op de ander smeer ik nog wat sambal. Lekker gezond met een tomatensapje een een dubbele espresso.

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje
Omdat mijn badkamer recent verbouwd is, hoeven ze bij mij geen kranen te vervangen. Maar omdat het water de hele dag is afgesloten en ik naar de W.C. moet, vlucht ik naar een vriendin. Brrrrr! Koud buiten! Ik lijk wel een gangster met mijn sjaal zo :)

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje
Op school! Mijn oppaskind halen. Ik ben weer even in mijn oude buurt: Amsterdam West. Wat een prachtige dag eigenlijk. De zon schijnt en het is verder droog.

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje
Er moet iemand naar voetbaltraining. Als ik het goed heb, dan zit hij bij de Fjes en is vandaag zijn laatste training voor de vakantie. Voetballen met dit weer in een korte broek en in een shirt met lange mouwen. Vind ik stoer!

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje
Euhm, lunch???

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje
Hier gaan ze naar voetbaltraining. Ik wandel op mijn gemak naar huis en ga nog wat werken. Tegen drieën heb ik knallende koppijn. Ik ga even liggen op de bank en stel mijn wekker in op 15:45 uur. Ik zet ook meteen mijn Jawbone op slaapstand.

Snapshots 7 (c) W.H. de la Rambelje
OEPS! Wekker niet gehoord. Het is kwart over 6! Hoofdpijn is wel weg én ik heb weer water.

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje
De rest van de avond doe ik niet veel meer. Ik ga douchen en ik kijk wat haar tutorials. Mijn haar is super lang en ik wil het niet altijd los dragen of in een staart. Deze tutorials vind ik best cool:

 

A video posted by Lilly Ghalichi (@lillyghalichi) on Dec 12, 2014 at 12:00pm PST

Vandaag niet veel bewogen, maar wel veel geslapen. Wel ja, je kan niet alles hebben hè? :)

Snapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

