Snapshots from life | 9 December 2014

Casual Tuesday? Anyway... Ik heb lekker mijn sneakers aan vandaag. Dit zijn de Nike Sky Hi Revolution. Sinds dit jaar heb ik enorm veel liefde voor sneakers van Nike. Laatst kocht ik alweer mijn 5e paar! Een paar verse Nike Air Max 90, model Jacquard Prm QsNiet dat het hier bij blijft hoor… er staat nog een hoop op mijn verlanglijstje.

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje

Bij de AH zag ik een mini kerstboompje staan. Voor een tientje kon ik deze echt niet laten staan. Dus mee naar huis!

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje

Ik sleep altijd mijn hele koel- en voorraadkast mee naar kantoor. Zo ook op deze grauwe dinsdag. Ik vind het lekkerder om mijn broodjes te smeren tijdens te pauze, in plaats van broodjes mee te nemen die al gesmeerd zijn. Ach ja… that’s me!

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje

Dit bedoel ik dus. In plaats van soepjes, snacks en/of warme maaltijden te kopen in het personeelsrestaurant, sleep ik mijn hele hebben en houden mee en maak ter plekke mijn lunch.

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje

Na de lunch ga ik nog even naar buiten om te wandelen. Het Amsterdamse bos is om de hoek en ik vind het altijd fijn om even een frisse neus te halen. Even het koppie leegmaken en daarna weer aan de slag.

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje

Na het wandelen eet ik de rest van mijn salade op. Ik heb standaard walnoten in mijn kantoorlade liggen, dus die kunnen er mooi bij.

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje

Ik ben vandaag weer met de auto. Het is al donker, en ik ben nachtblind, als ik bij mijn auto aankom. Hij staat op het parkeerterrein bij het Amsterdamse bos. Het is zo donker… ik zie echt geen steek! Ik gebruik het lichtje van mijn iPhone om mijn auto te zoeken. Ik geloof dat ik er een paar keer voorbij gelopen ben, maar na 10 minuten stap ik eindelijk in.

Snapshots 7 (c) W.H. de la Rambelje

OMG! Are you kidding me? File? Nu??? Ik kan niets anders doen dan wachten, wachten en nog eens wachten. Note to self: niet drinken voordat je de auto instapt… :(

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje

Na een uur ben ik eindelijk thuis en ik vind (THANK GOD!) een parkeerplaats voor de deur. Ik stap uit en struikel bijna over deze lieve poezel. Ze komt even een knuffel halen, maar ik moet er helaas snel vandoor.

Snapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje

Yay! Ik heb mijn kerstboompje ook gezet :) Ziet er echt gezellig en cute uit zo, vinden jullie ook niet? Nu nog cadeautjes kopen, maar dat doe ik van het weekend.

Snapshots 10 (c) W.H. de la Rambelje

Ik maak linguine met aubergine en tomaatjes. Simpel, maar lekker. How to?

Dit heb je nodig:
– linguine
– 4 teentjes knoflook
– olijfolie
– 1 aubergine
– tomaatjes
– bouillonblokje

Dit moet je doen:
Linguine beetgaar koken. In koekenpan olie verhitten en 2 teentjes (gesneden) knoflook fruiten. Aubergine in blokjes snijden en deze meebakken. Tomaatjes in stukjes snijden en deze tevens meebakken. Bouillonblokje verkruimelen en de overige teentjes knoflook met een knoflookpers uitpersen over de aubergine en tomaten. Omscheppen en vervolgens ca. 10 minuten lekker laten sudderen op klein vuur. Op smaak brengen met vers gemalen peper en eventueel wat zout (gebruik ik niet, voor mij is het bouillonblokje voldoende). Linguine afgieten en door saus scheppen. En klaar is kees!

Snapshots 11 (c) W.H. de la Rambelje

Yay! Een nieuwe aflevering van Once upon a time. Ik settel me op de bank met een dekentje, een kopje koffie en een lekker stukje chocolade. Ik eet een stukje pure chocolade met sinaasappel en rozemarijn van Tony Chocolonely. #Omnomnom

Snapshots 15 (c) W.H. de la Rambelje

Mijn BFF woont in Italië en is vandaag jarig. ‘Tanti auguri!’ 🎉🎉🎉

Snapshots 12 (c) W.H. de la Rambelje

Ik ga niet 5 minuten, niet 10 minuten, maar bijna 1 uur douchen. Ik heb het zo koud en het water is ZO lekker warm. Het valt eigenlijk wel mee als ik er zo over nadenk. Want ik stond niet een uur lang onder de douche, maar ik was ook nog lekker aan het tutten. Maskertje op, enzovoort :) Op repeat staat deze nieuwe track van Beyoncé. Lekkere tropische beats tijdens dit koude weer.
Snapshots 13 (c) W.H. de la Rambelje

 

Zie, zei ik het niet? Ik ga vooruit met het aantal uren slaap en het aantal stappen per dag. Volhouden én doorzetten!

Snapshots 14 (c) W.H. de la Rambelje

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

