Snapshots from life | 8 December 2014

Op kantoor zijn we al helemaal in de Kerstsfeer. Overal lichtjes en zelfs mini kerstboompjes. December is een drukke, maar vooral gezellige maand. Binnenkort moet ik echt met mijn lijstje beginnen en cadeautjes kopen voor het te laat is. Wat doen jullie met de Kerstdagen?

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje
Vorige week kocht ik maiswafels met marjolein, tijm en oregano. Nu heb ik wafels gekruid met zeezout en rozemarijn. Ik moet zeggen dat ik deze NOG lekkerder vindt. Ze zijn nieuw in het assortiment van Zonnatura. Ik kocht het bij de AH XL. Ik hou van groenten, maar ik was mijn salade vergeten, dus ik kocht er een in het personeelsrestaurant. Deze is met zongedroogde tomaten en geitenkaas (ik hartje geitenkaas!) YUM!

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje
Het begint nu echt kouder te worden. Deze jas, die ik kocht bij de Primark in Düsseldorf, kan nog net. Ik hou eigenlijk niet zo van sjaals, maar deze paarse pashmina (gekocht in Thailand) is lekker warm én matcht nog eens goed bij mijn jas.

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje
Ik ga elke dag met de fiets naar het busstation of ik wandel er naar toe voor wat extra beweging. Vanochtend ben ik vanuit een afspraak met de auto naar kantoor gereden. Tijd voor wat extra beweging. Het is droog, dus ik ga een stukje wandelen.

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje
Gezelligheid in mijn appartementencomplex. Een kerstboom bij de ingang en op elke verdieping staat een kerststukje. Dat is fijn binnenkomen :)

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje
Aw yizzz!
 Een nieuwe aflevering van The Vampire Diaries! Ik heb gisteren nasi goreng gemaakt voor 2 dagen. Ik hoef het alleen maar op te warmen en ik bak er een ei bij (want EI hoort ERBIJ!). Met bord op schoot (ja, mam… niet zoals het hoort, I know...) kijk ik een nieuwe aflevering. *Smelt*

Snapshots 7 (c) W.H. de la RambeljeSnapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje
Tijd voor een toetje! Ik ben eigenlijk niet van de toetjes, maar afgelopen weekend kreeg ik van de Sint, onder andere, deze overheerlijke luxury white hot chocolate. LIEFDE, ik zeg het je!

Snapshots 10 (c) W.H. de la Rambelje
Mijn zus appt me deze foto. Sleek MakeUp ‘gewoon’ te koop bij de V&D! HEAVEN! Ik ga van het weekend meteen kijken én inslaan, wiehooooo!

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje

Mijn BFF is op wereldreis en zo nu en dan hebben we contact via Whatsapp. Ze stuurt mij een foto van haar uitzicht en heeft vandaag ijsbergen gezien. Te cool gewoon! Deze foto’s zijn gemaakt in Argentinië.

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje
Ik ben nog steeds verslaafd aan Kim Kardashion Hollywood. In een nieuwe outfit én een nieuwe hairdo reis ik naar SoHo New York voor een feestje bij Kardash NY, tijdens New York’s Fashion Week.

Snapshots 11 (c) W.H. de la Rambelje
21.30 uur. Ik check nog even mijn Jawbone en zet deze op nachtstand. Bedtijd! Deze keer vergeet ik mijn bandje niet op nachtstand te zetten. Ik kom al weer aardig in de buurt van de 10.000 stappen. Gaat goed komen!

Snapshots 12 (c) W.H. de la Rambelje
Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Snapshots from life | 8 December 2014

Leave a Reply

