Snapshots from life | 4 December 2014

Zonnatura heeft een hoop nieuwe producten in haar assortiment. Deze zijn echt TE lekker. Dit is een  maiswafel met marjolein, tijm en oregano op basis van gepofte mais en amarant. Gesmeerd met cremiso tomaat-basilicum.

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje
Op kantoor delen ze allemaal lekkernijen uit. Ik hou niet van banketstaaf en het chocolaatje bewaar ik voor ❤.  Als ik even mag zeuren… ik hou niet zo dit soort ‘graai-momenten’. Net zoals pepermunt in een schaaltje. Daar blijf ik lekker van af. Niet omdat ik het niet lekker vind, maar ik vind het niet zo’n fris idee dat iedereen met zijn handen eraan zit. Ik weet dat ik mijn handen was na een toiletbezoek, maar of anderen dat doen? Hoe denken jullie hierover?

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje
Ik krijg een mailtje dat mijn nieuwe personeelspas klaarligt. Ik loop meteen naar beneden om ’em op te halen. De vorige was wit met blauw. Deze is in de vernieuwde huisstijl van het VU medisch centrum.

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje
Ik kreeg een appje van mijn BFF’s. Ik ken ze al jaren, maar zij hebben elkaar nog nooit in het echt ontmoet. Er kwam steeds wat tussen. Heel toevallig moest ‘E’ op het werk van ‘M’ zijn. En taddaaa! Deze blije chicks zaten in mijn app :)

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje
Kan iemand mij hierheen transporteren? Veel te koud buiten!

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje
Food again! Linguine met verse basilicum, knoflook en tomaatjes. Ik heb alleen niet genoeg tomaatjes, dus ik doe er ook wat paprika bij. Ik waan me weer even in Italië.

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje
OMG, scary shit! Ik kreeg deze via de app. Hmm… ik weet het niet hoor, maar dit hoef ik echt niet in mijn koelkast te hebben. Bleh!

Snapshots 7 (c) W.H. de la Rambelje
Someone call CSI. I just killed my workout. Ik ben weer begonnen met the Bikini Body Workout van Kyla Itsines.

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje
En na het sporten: een welverdiend bad! Ik had nog een bruisbal liggen, dus die heb ik erin getjoept. Kaarsje aan en lekker in bad genieten met de nieuwe Glamour.

Snapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje
Whuut! De nieuwe CD van Selena Gomez is echt GOE-HOED! Ik luister de laatste tijd erg veel naar Ed Sheeran, maar Selena gaat vanaf nu ook op repeat.

Snapshots 11 (c) W.H. de la Rambelje
Nog even snel mijn Jawbone op nachtstand zetten. Deze keer vergeet ik het niet. Ik check nog even het aantal stappen. Dat ziet er al beter uit dan gisteren. Nog steeds geen 10.000 stappen, maar dat komt wel weer goed. Ik ben nog steeds heel blij met mijn Jawbone. Ik vergeet ’em soms alleen op nachtstand te zetten :(.

Snapshots 10 (c) W.H. de la Rambelje

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Snapshots from life | 4 December 2014

  1. I feel ya over dat graaien. Bah, ik krijg vaak te horen dat ik smetvrees heb. Jammer dan I don’t mind at all. Maar vraagje wat is marjolein op je cracker?

Leave a Reply

