Snapshots from life | 3 December 2014

Goedemorgen! Deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes. Oh nee, grapje. Vanaf vandaag deel ik een week lang ik snapshots from (my) life. Met vandaag snapshots van 3 December 2014. 

Snapshots 1 (c) W.H. de la Rambelje
Ik werk vandaag thuis en ontbijt met 2 spelt crackers met kaas en sambal en vegetarische leverworst met rucola. Per post ontving een ik hele leuk kaartje van Hanneke, van de blog: Fitte Vrouwen, met daarin een leuke ‘banner‘ die ze zelf gemaakt heeft. Op de ‘banner’ staat: I ❤ UR SMILE. Lieve Hanneke, dank. Wat ontzettend lief!

Snapshots 2 (c) W.H. de la Rambelje
Om 9 uur zou er een monteur langskomen, dus ik kon de deur niet uit. Hij komt pas om half 12 en als hij weg is, is het bijna half 1. Ik heb eigenlijk een afspraak om 10 uur, maar deze is verzet naar de middag. Komt eigenlijk wel goed uit. Ik maak een salade met rucola, komkommer, linzen, wortel, tomaatjes, geitenkaas, avocado en walnoten. Nommz!

Snapshots 3 (c) W.H. de la Rambelje

Van ❤ kreeg ik een berichtje met ‘gekkie‘ + ❤. Ik wist natuurlijk heel goed waar hij het over had, want ik had gisteren namelijk een bestelling geplaatst op USfoodz, maar ik hield me van de domme. Een pakket vol met lekkere hapjes en drankjes. Voor hem dan hè… niet voor mij. *kucht*

Snapshots 4 (c) W.H. de la Rambelje

Holy shitballs, wat is het koud! En het is al bijna donker buiten. Ik ben vandaag nog niet buiten geweest en ik moet nu echt even de deur uit. Ik ga iets eerder weg, omdat ik nog een rondje extra wil lopen. Snel doorlopen dan maar, brrr!

Snapshots 5 (c) W.H. de la Rambelje

Tijdens het lopen app ik met mijn BFF. Ik geloof dat ze het helemaal met mij eens is, want ik kreeg deze Bitstrip toegestuurd. Juf, wanneer gaan we? :-)

Snapshots 6 (c) W.H. de la Rambelje

Mijn tussendoortje: zeewier. Heel gezond hoor. Eerlijk waar! Lees zelf maar.

Snapshots 7 (c) W.H. de la Rambelje

Bevallen van een kern gezonde… Euh, nee grapje! Ik heb een flespompoen gekregen van een vriendin. Ga ik later deze week maken met couscous. YUMMIE!

Snapshots 8 (c) W.H. de la Rambelje
Ik eet gegrilde zalm en gestoomde broccoli met Japanse dressing. Maken? Heel simpel:

Dit heb je nodig:
– Zalmfilet
– Broccoli
– Sap van een halve citroen
– 1 el sesamzaad
– 2 tl (of meer) wasabipasta
– 4 el zonnebloemolie

Dit moet je doen:
Zalm met zout, peper en knoflookpoeder bestrooien en even in laten trekken. Sesamzaad roosteren in koekenpan. Dressing kloppen van citroensap, wasabipasta en 3 el olie. Broccoli in roosjes snijden en in pan met water verwarmen tot dat het beetgaar is en vervolgens af laten koelen. Rest van de olie verhitten in een koekenpan en de zalm (rosé) bakken. Dressing door de broccoli mengen en de zalm, in schuin gesneden stukken, er bovenop leggen. Het geheel bestrooien met sesamzaad en klaar is kees!

Snapshots 9 (c) W.H. de la Rambelje
(c) K. Oos

Mijn andere BFF is op wereldreis. We houden contact via Whatsapp en Facebook. Ik kreeg een foto toegestuurd uit Chili. Een kerststal (zonder Jezus) midden op een berg in 33 graden celsius…

Snapshots 10 (c) W.H. de la Rambelje
Vandaag niet echt veel bewogen. 43% is nog niet eens de helft van de 10.000 stappen die ik per dag wil halen. Nou ja, morgen beter. Ik was vergeten om mijn Jawbone op nachtstand te zetten. Ik dacht er nog aan toen ik in bed lag, maar ik was alweer in slaap gevallen.

Snapshots 11 (c) W.H. de la Rambelje

Ik speel eigenlijk nooit spelletjes op mijn iPhone. Maar sinds kort heb ik ‘Kim Kardashian: Hollywood’ gedownload. Zie ik er niet ‘FAB‘ uit?

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Snapshots from life | 3 December 2014

Leave a Reply

