Wen’s Treat Of The Day: New Month | December

‘Baby, it’s cold outside’. Brrr! Ik ben geen herfst en wintermeisje. Ik hou van de lente en de zomer. Ik geniet liever van de zon op mijn snoet en de warmte in mijn lijfMaar goed. Voorlopig even niets aan te doen. Tenzij iemand een ticket naar de tropen in de aanbieding heeft ;-)

Mijn blog heb ik de laatste tijd een beetje verwaarloosd. Een beetje… zeg maar een beetje veel. Alle tijd en energie wordt opgeslurpt door mijn werk. Ik werk niet alleen in loondienst, maar ik heb ook nog een aantal opdrachten als ZZP’er. Momenteel heb ik even geen pit meer om daarnaast nog te werken aan mijn blog. Dat komt vanzelf wel weer. 

Bron
Bron

The DREAM Job Project
De artikelen die ik heb geschreven als redacteur voor Kies Kleur in Groen Magazine staan inmiddels online. Ik interviewde Teka Kappers over zijn passie voor het ‘groene vak’, en ik verzamelde voor ‘De Bazar‘ een aantal bruikbare tips op het gebied van sociale veiligheid en pesten. In de rubriek ‘De praktijk van diversiteit’ staan mooie verhalen uit het groene bedrijfsleven. Dit keer ideologisch restaurant ‘Vreemde Streken’. Ik interviewde eigenaresse Judith Keizer, die met veel passie en liefde haar marktcafé runt. Morgen staat het interview online op mijn blog. 

Get It Tight
New month = new challenge! De ab challenge van vorige maand heb ik afgelopen zondag afgerond. Ondertussen ben ik alweer op dag 3 van de
30 day booty challenge van #fitgirlcode.  Yeah! Big, big booty, what you got a big booty (shake that)’ (Jennifer Lopez ft. Iggy Azalea) :-) Who’s with me?

Dankbaarheidslijstjes
Deze week deel ik weer een week lang mijn dankbaarheidslijstjes. Maar ondertussen is de inhoud van de dankbaarheidslijstjes meer veranderd in een soort diary. Daarom deel ik vanaf nu: ‘Snapshots from life’ en kom ik 1 keer per maand met een dankbaarheidslijstje. Deal?

Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “Wen’s Treat Of The Day: New Month | December

Leave a Reply

