Dankbaarheidslijstje | 11 November 2014

Goedemorgen! Deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben. Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 11 November 2014. 

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje / Fitgirlcode
  1. Ik MOET echt vroeger naar bed! Auw! Om 6:15 uur ging de wekker. In plaats van daarvan, rolde ik pas om 7:15 uur uit bed. No time to waste: ontbijten, douchen, aankleden en gaan met die banaan. Whoohoo, gewoon gered ook nog. Om tien voor acht zat ik op de fiets naar het busstation.
  2. Als je een drukke baan hebt is het kietelen van de smaakpapillen en het drinken van genoeg vocht, van groot belang. Ik sleep vaak bijna de hele inhoud van mijn koelkast mee naar kantoor. Tja… euh…*zachtjes kucht*. It’s bananas! Om tien uur eet ik een banaan met wat nootjes. En nee collega’s: ik ben geen aap! (Omdat ik een banaan en nootjes eet… as if…).

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  3. Oeps, ik voel een migraine opkomen. Big time! Ik moet echt even naar buiten om frisse lucht te happen. Dan gaat het vast beter. De migraine blijft uit, maar ik blijf wel lichte hoofdpijn houden. Ach, dat overleef ik wel.
  4. Drukte op de weg. Ik dommelde weg in de bus (blijkbaar nodig na zo’n korte nacht…). Ik fiets naar huis en wat ligt daar in de bus? Een kaart van de sportschool. Als ik nu lid word, dan krijg ik korting. Morgen gelijk maar even langs om een abonnement af te sluiten. 
  5. Vanochtend geen tijd voor gehad, maar nu wel. 30 day ab challenge, dag 11. Ik heb nog spierpijn van gisteren, maar ook dag 11 mag ik van mijn lijstje strepen.

    DNKBR2 10 November 2014 (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje / Fitgirlcode
  6. Hoofdpijn, hoofdpijn en nog eens hoofdpijn. Ik heb ook echt geen trek om iets ‘groots’  te eten. Ik maak een salade en kijk nieuwe afleveringen van Kourtney and Khloe take the Hamptons en Once upon a time. Yay!
  7. Mijn hoofd barst bijna uit elkaar. Ik ga even lekker chillen in bad. Wellicht gaat het dan over. Ik vond het nooit fijn om in bad te gaan; ik douche liever. Maar de laatste tijd kan ik er echt ZO van genieten. Bruisbal, muziekje, tijdschriftje… erg fijn!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  8. Mijn Jawbone Up24 is zo goed als leeg. Ik leg em aan de lader en op mijn telefoon check ik wat mijn huidige status is. 56% slaap en 62% in beweging (sinds 8 september 2014). Niet super goed, maar ook niet slecht. Zowel in het slapen, als in het bewegen is nog ruimte voor verbetering. Morgen weer een nieuwe dag.
  9. Ik ga met mijn laptop in bed liggen en werk ondertussen aan mijn CV. Ik heb onlangs te horen gekregen dat alle tijdelijke contracten niet verlengd worden. Dat wil zeggen dat ik per februari 2015 weer beschikbaar ben. Of ik daar dankbaar voor ben? Nee, maar waar de ene deur sluit…

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  10. Ik draai er vroeg in vandaag. Het is 22:36 uur en ik zeg welterusten! 

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 11 November 2014

  1. Haha, lekker toch, banaan en nootjes! Stukken beter dan de kilo’s kruidnoten die ik wegsnaai…. Straks als Sint weg is, ga ik als een idioot kruidnoten inslaan. 50 ct voor een kilo, kun je niet laten liggen toch?!?! En stel dat er een hongerwinter komt, kom ik de winter wel door met m’n voorraadkast vol kruidnootjes. HAHA.
    Hoe gaat Kayla trouwens? Doe je dat nog?

Leave a Reply

