Dankbaarheidslijstje | 10 November 2014

Goedemorgen! Deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben. Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 10 November 2014. 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  1. Maandagmorgen, 6:15 uur. Mijn wekker gaat. Ik rol uit bed en begin gelijk met de Ab Challenge van #Fitgirlcode. Dag 10: 50 crunches, 50 hip raises 20 legraises en 35 sec. plank. Daarna spring ik onder de douche en eet ik mijn ontbijt bij kaarslicht :) Zonnatura biologische Crunchy Spelt chocolade puur met amandelmelk en gember thee met honing. 
  2. Lekker op de fiets naar het busstation fietsen. Na vier jaar eindelijk een krat op mijn fiets. Heel blij mee, want er kunnen aardig wat spulletjes in. Scheelt weer gesleep met boodschappen.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  3. Op kantoor. Mijn mailbox puilt uit en ik ben tot halverwege de ochtend alleen maar in overleg. Dat wordt flink doorwerken…
  4. En van dat harde werken krijg je honger. Thuis had ik nog bagels liggen,  die ik vanochtend heb afgebakken. Lekker met zelfgemaakte tonijnsalade en wat salade. 
  5. Weertje! Het is lekker weer en ik duik even het Amsterdams bos in voor een wandeling. Na een wandeling van 40 minuten heb ik aan het begin van de middag al meer dan 10.000 stappen gezet. 

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Doorwerken, doorwerken, doorwerken. Ik wil op tijd naar huis, want ik moet nog boodschappen doen. En buiten is het nog licht, dus dan kan ik ook nog even een wandeling maken.
  7. Thuis en direct weer weg. Ik ben nog steeds mijn Yellowbrick-kaartje kwijt, dus ik wacht even tot het iets voor 6 is. Na 6 uur is het namelijk gratis parkeren ;)

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  8. Zo, de buit is binnen. Ik ben een snelle shopper. Om een voorbeeld te noemen: ik deed zojuist mijn maandboodschappen waarbij ik binnen een half uur uit en thuis was.  Boodschappenlijstjes maak ik niet, alles zit in mijn hoofd. Vaak al een hele weekplanning (yes, I know… I’m weird…). 
  9. Ik maak risotto met champignons en wat verdwaalde spekjes (recept vind je hier). Ik heb zin in tomaatjes. Ik snijd er een paar; doe er wat verse basilicum bij, scheutje olijfolie, wat peper en zout, en klaar is kees. 
  10. Het totaal aantal stappen van maandag: 13.621. Die hebben we in ieder geval in the pocket… het aantal uren slaap haal ik alweer niet. Het is 1:17 uur en mijn wekker gaat om 6:15 uur… welterusten!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 10 November 2014

Leave a Reply

