Dankbaarheidslijstje | 8 November 2014

Goedemorgen! Deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben. Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 8 November 2014. 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  1. Zaterdag: WEEKEND! Ik ben al vroeg wakker, maar ik heb nog helemaal geen zin om mijn bed uit te gaan. Ik kijk een nieuwe aflevering van The Vampire Diaries. Damon is back! Woohoo!
  2. Dan toch maar uit bed, douchen en aankleden. Ik trek iets comfortabels aan; het is ten slotte weekend. Ik draag mijn haar de laatste tijd vaak in een knot. Dat vind ik fijn zitten, vooral als het waait. Lekker alles uit mijn gezicht. Mijn trui is van Forever 21, mijn broek is van Primark.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  3. Lunch-tijd! Ik eet een broodje biefstuk, gewoon omdat het kan. En bovendien is ie heel erg YUM!
  4. From where I stand.  Ik draag mijn favoriete Teddy-jas en tas van de Primark en nieuwe Nike Air Sky High Revolution in het zwart. Nou ja, nieuw… ze zijn van mijn zus. We hebben ze ook in het groen. Ze zitten heel erg lekker en ik kan er de hele dag op lopen, zonder pijn aan mijn voeten te hebben. Ik wacht nog even met het kopen van een nieuw paar.

     (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  5. Bij de Xenos zie ik allemaal leuke dingen! Ik word er hebberig van, maar ik hou het netjes. Ik scoor een aantal leuke huisjes voor op het plankje boven mijn bank en een krijtbordje voor in de keuken. Ik loop ook nog even naar de Hema voor wat beauty stuff en score ergens anders een cadeautje. Dat staat dus niet op de foto, want anders is het geen verassing meer :) 
  6. Onderweg naar huis, lees ik nog even wat blogs via mijn nieuwe app: Reeder. Voorheen las ik blogs via Bloglovin’, maar sinds ik Reeder heb (nu een maand), ben ik hooked!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  7. Om half zeven eet ik met mijn zus bij het Fletcher Stadspark Hotel in Bergen Op Zoom. Ik weet nu alleen niet meer wat we precies gegeten hebben. Ja, veel te veel… dat dan weer wel. Een broodplankje met tapenade van olijven en kruidenboter, een salade, meerval met groenten en frietjes en een grand dessert met chocolade mouse en panacotta. Tip van de dag: zoek NOOIT, maar dan ook NOOIT op wat je eet of denk er ook niet bij na. De meerval hebben we gegoogled… in het ‘eggie’ is ie niet moeders mooiste… Lekker was ie wel *grinnik*.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  8. Ik ga met mijn zus mee naar huis voor een kop koffie en om ‘onze’ serie Beauty and the Beast te kijken. Er is visite: Speedy, de chihuahua van de moeder van mijn zwager. Hij heeft een te lange tong en daarom hangt zijn tong uit zijn mond. Geen grap! See for yourself.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  9. We kunnen nog even geen DVD kijken, want de mannen spelen op de Xbox. Dus dan gaan we maar meisjes dingen doen. Ik krijg een manicure. De nagellak die mijn zus gebruikt is van W7; Dance 111 (blauw) en Party 113 (roze). Tip: bij de OP=Op Voordeelshop is er nu een aanbieding: twee lakjes van W7 voor € 5,-.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  10. We kijken seizoen 1 van Beauty and the Beast. Die hebben we al honderd keer gezien, maar het blijft leuk. En Vincent is ZO knap! ❤ We wachten met smart op seizoen 3 die als het goed is volgend jaar begint. Ik geloof dat ik 2 afleveringen heb meegemaakt; daarna ben ik samen met Speedy op de bank in slaap gevallen. 
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    Ondertussen lig ik thuis in het lekkerste bed van Nederland en tik ik deze blog af. Het is nu 05:05 uur en ik ga slapen. Morgen lekker uitslapen. Welterusten!

    Waar ben jij dankbaar voor?

    Live ~ Laugh ~ Love
    W&

    LIKE & FOLLOW BY WEN
    Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

