Dankbaarheidslijstje | 7 November 2014

Goedemiddag! Deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben. Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 7 November 2014. 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  1. Oh dear! Ik moest er twee keer voor heen en weer lopen. Zo veel spullen. Met een bomvolle auto rij ik richting kantoor. Van het weekend foto’s maken voor mijn ‘shop my closet’.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  2. Chips! Ik ben mijn Yellowbrick-kaartje kwijt. Aflopen weekend voor het laatst gebruikt en hij ligt niet op de ‘normale’ plek. Ik mag als personeel van het VUmc geen parkeerkaart voor de garage. Normaal gesproken zet ik mijn auto in het Amsterdamse bos, maar het hek gaat pas om 10:00 uur open… dan maar in de garage en dokken.
  3. Ik heb honger en geen zin in mijn broodjes met kaas. Ik eet een salade met mozzarella en zongedroogde tomaten: YUM!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  4. Suprise! Een vriendinnetje kwam langs met leuke cadeautjes. Ik kreeg dit leuke shirt met vleugels, parfum en een drinkfles waar ik wat met vers fruit in kan doen. Lekkere recepten vind je hier. Dus naas mijn dopper heb ik dus nu nog een coole drinkfles. ‘I like big bottles and I cannot lie’ [#fitgirlcode] :)

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  5. Iets na vijven ga ik weg van kantoor. Op naar huis. Ik sta dus in de garage en ik mag afrekenen: 26 euries… auw! Nou ja… ik hoef gelukkig niet door de regen naar mijn auto te banjeren. 
  6. Snelheidscontrole op de A4. Jongens… 4 real? Ik rij tussen de 0 en de 20 km per uur; samen met honderd anderen…what’s the use
  7. Eindelijk thuis! Ik heb er bijna drie uur over gedaan om thuis te komen. Nou ja thuis… thuis bij mijn ouders dan. File, file en nog eens file. Ik kan gelukkig gelijk aanschuiven, want wat heb ik een trek! Lekker een Indisch avondmaal: smullen!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  8. Ik eet alleen, want de rest heeft al gegeten. Maar tweetie houdt mij gezelschap.
  9. Share a coke with my sis! Ik drink eigenlijk nooit prik, maar deze gaat er wel in.
  10. Het is even na twaalf uur als ik mijn bed in duik. Jack, de chihuahua van mijn zus houdt mij gezelschap. En samen dromen we mooie dromen. Tot morgen!

    Waar ben jij dankbaar voor?

    Live ~ Laugh ~ Love
    W&

    LIKE & FOLLOW BY WEN
    Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

