Dankbaarheidslijstje | 6 November 2014

Goedemorgen! Deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben. Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 6 November 2014. 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  1. Op naar kantoor in deze roze lange jas van de Primark. Eigenlijk kan ik niet tegen wol, want dat kriebelt, maar als jas vind ik dat niet erg. Hij is lekker warm en heeft een lief kleurtje.
  2. Een enorme drukke dag op kantoor. Ik ben de hele dag bezig met afspraken maken en telefoontjes aannemen en kom amper van mijn plek. Zelfs niet voor mijn wandeling in het Amsterdamse bos. Ik kom pas thuis als het donker is (en KOUD!).

    (c) W.H de la Rambelje
    (c) W.H de la Rambelje
  3. Ik kom thuis en ik hoef ‘gelukkig’ niet te koken. Begrijp me niet verkeerd hoor, want koken is mijn hobby en dat doe ik graag. Maar ik heb gisteren voor twee dagen gekookt om tijd te besparen (een slimme meid…). Ik warm nasi goreng op, maak ondertussen verse atjar en bak een ei. Tijdens het eten blader ik in de Grazia en Glamour; mijn favoriete tijdschriften. 
  4. Ik moet nog wat dingen doen voor Kies Kleur in Groen. Op 12 november reikt Kies Kleur in Groen twee Awards uit op de landelijke Manifestatie, dit jaar op 12 november tijdens Samenwerken aan Sterk Groen Onderwijs. Naast dat ik voor het Kies Kleur in Groen Magazine schrijf, verzorg ik ook de Social Media. Voor morgen plan ik vast een aantal berichten in op Facebook.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  5. OMG, ik ben net een oud wijf… Het is bijna 20:45 uur en ik val bijna om van de slaap…Ik zet mijn wekker voor een powernap. Daar knap ik vast van op!
  6. Oh, nee! Het is half twaalf geweest. Ik heb de wekker niet eens gehoord. Meh! En ik moet nog zoveel dingen doen: aaaaaarghhhh!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  7. OK, snel schakelen, want ik wil het niet al te laat maken. Ik noteer mijn uren voor Kies Kleur in Groen in Harvest en ga daarna verder met het uitzoeken van mijn spullen. Samen met mijn zus ben ik bezig met een ‘shop my closet‘.  Binnenkort meer hierover. 
  8. Ik check nog even mijn Jawbone, want ik vrees dat ik mijn dagelijkse doelen niet behaald heb. Oeps…dat ziet er niet al te best uit. Nou.. iets meer dan de helft. Niet goed, maar ook niet super slecht. Daar moet van het weekend echt verbetering in komen. Van die bank af dus!
  9. Maar toch zie ik dat ik voorsprong heb op de rest. Altijd leuk! ‘Mwoehahahaha’ *evil laugh* ‘In goed gezelschap met de beste 40% van de UP-gemeenschap’. Yay!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  10. Zucht…ik leer het nooit. Vroeg naar bed is niet om 2.00 uur, Wen! Goed, ik duik er snel in; welterusten!
    .
    Waar ben jij dankbaar voor?

    Live ~ Laugh ~ Love
    W&

    LIKE & FOLLOW BY WEN
    Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

8 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 6 November 2014

  1. Leuk om te zien! Ik heb de hele week elke dag nog niet eens 10% van m’n doel gehaald met de Jawbone Up, lig al de hele week ziek op bed :(

Leave a Reply

