Dankbaarheidslijstje | 5 November 2014

Goedemorgen! Vorige maand heb ik over geslagen, maar deze week deel ik weer dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben. Of moet ik toch een ‘plog’ noemen? Ik ben er nog niet uit. Afijn, kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 5 November 2014. 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  1. Vandaag hoef ik niet naar kantoor, maar werk ik vanaf huis. De wekker gaat vandaag niet om 5.45 uur, maar ik kan lekker ‘uitslapen’ tot 7.30 uur. Ik hop onder de douche en trek wat fleurigs aan. 
  2. Ik ga aan de wandel en kom deze poezel tegen. Ze kwam even voor een aai over de bol en ging daarna weer weg. Ik ben onderweg naar een vriendin die een paar blokken verderop woont. Bijkletsen en koffie drinken; gezellig én te lang geleden.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  3. Vandaag heb ik mijn Uggs aan. Het kan mij niet schelen wat mensen ervan vinden. Lelijk of niet… ik heb wel warme voeten! Ondanks de ‘zachte’ temperatuur,  gaat het buiten steeds meer op herfst lijken. Ik kan het niet laten en hobbel lekker door de blaadjes heen. Gelukkig geen poep aan mijn schoen :)
  4. Armparty! Gisteren schreef ik over mijn Jawbone Up24 Hier heb ik ’em om, samen met wat andere armbandjes.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  5. Ik ben weer thuis en schrijf nog even een blogpost. Ik probeer te minderen met koffie en drink weer wat meer thee. De theefilter is van de Ikea :)
  6. Mijn to do list hou ik digitaal bij met Wunderlist;  een gratis app voor je telefoon, tablet en computer waarin je mooie en overzichtelijke lijstjes kan maken. Mijn to do list is aan het eind van de dag helemaal leeg!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  7. Afgelopen zaterdag kreeg ik bloemen van mijn ❤. Ze staan op mijn werk/eettafel. Af en toe komt er een bloemengeur voorbij. L.O.V.E. it! Ik hou van bloemen. Ik probeer elke week (of soms om de twee weken) verse bloemen in huis te hebben.
  8. Ik heb eigenlijk niet veel zin om uitgebreid te koken. Ik maak snel wat nasi goreng met atjar een een gebakken ei en ik plof op de bank neer. Helaas moet ik nog even geduld hebben voor een nieuwe aflevering van The Vampire Diaries. In plaats daarvan, ga ik maar weer aan het werk.
  9. Het is kwart over tien en ik stap onder de douche. Ik zet het water op standje heet en ga lekker lang onder de douche staan. ZALIG! Door Willemijn van de blog Livelifegorgeous, heb ik de Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant (zo… een hele mond vol), leren kennen. Een wondermiddel! Ik ben zeer tevreden. Lees hier de review van Willemijn.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  10. Oeps…ik wilde er voor twaalf uur in liggen… het is nu bijna half één. Ik draai er snel in; welterusten! 

    .
    Waar ben jij dankbaar voor?

    Live ~ Laugh ~ Love
    W&

    LIKE & FOLLOW BY WEN
    Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 5 November 2014

Leave a Reply

