Wen’s Treat Of The Day: New Month | October

De afgelopen maanden had ik genoeg onderwerpen gehad om over te kletsen, maar opeens even geen zin. Normaliter typ ik dat graag van me af, alleen ik vond het wel even best. Eén dag zonder nieuw artikel werden er twee, daarna drie en uiteindelijk blogde ik zelfs bijna een week niet. En weet je… het is OK. 

(c) rusticmeetsvintage.tumblr.com
Afbeedling via  rusticmeetsvintage.tumblr.com

New Month: October
Begin dit jaar was mijn voornemen om elke dag te bloggen. En zolang ik inspiratie én zin heb, dan werk ik mijn gedachtekronkels graag uit tot een artikel. Mijn blog is mijn hobby, maar ik wilde mezelf niet forceren om op zoek te gaan naar dingen om er vervolgens een artikel over te schrijven.  

Maar geloof mij: dat mijn blog even stil lag, wil nog niet zeggen dat ik zelf stil zit. Ik vermaak me prima en het gaat hartstikke goed met me. Ik verveel me nooit en weet dat de inspiratie vanzelf wel weer komt. Zo! Genoeg gekletst, nu snel verder met dit artikel. 

The DREAM Job Project
Ondertussen werk ik alweer een maand als bureau manager bij mijn oud werkgever. Ik prop twee full time functies in één dag van acht uur. Ik kan dat en ik vind het leuk om te doen. Bovendien krijg ik er energie van. Deze maand ben ik tevens druk met mijn opdracht als redacteur van het Kies Kleur in Groen Magazine. Dit keer schrijf ik niet één, maar twee interviews plus nog twee losse artikelen. Het magazine komt volgende maand uit. Vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte.

Get It Tight
Sinds vorige maand ben ik weer lid van de sportschool, waar ik zo’n 4 keer in de week te vinden ben voor lessen als Bodypump en CrossFit. In diezelfde maand ben ik ook begonnen met the bikini body workout van
Kayla Itsines en ben ik het hardlopen weer rustig aan het oppakken. 

Ik werk veel en hard en daarnaast beweeg ik ook veel. Sporten is voor mij een enorme uitlaatklep. Soms lastig te combineren met mijn werkschema en mijn privéleven, maar tot nu toe goed te doen. Deze maand ben ik al vijf kilo afgevallen. Ja, ik ben hier trots op!

Afbeelding 1 via jawbone.com Afbeelding 2 en 3 (c) W.H. de la Rambelje
Afbeelding 1 via jawbone.com
Afbeelding 2 en 3 (c) W.H. de la Rambelje

Begin deze maand kocht ik de Jawbone UP24;  een armbandje die je bewegingen volgt en dus bijhoudt hoeveel je loopt op een dag. De armband is gekoppeld aan de UP app op mijn telefoon waar ik nog veel meer bij kan houden, zoals wat en hoeveel ik eet, maar ook houdt de UP24 bij hoe en hoeveel ik slaap. 

Ik vind het een leuk gadget, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er precies van vind (ik heb een zwarte trouwens). Geef me nog even een paar weken en dan vertel ik het je in het volgend new month artikel. 

L.O.V.E.
Ik ben er niet zo van mijn privéleven op straat te gooien. Bovendien heb ik Cupido onlangs nog opgedragen om een time out te nemen en mij met rust te laten. In ieder geval voor the time being. 

Even andere prioriteiten in plaats van een date met één of andere retard. I am too old for this shit. Het komt, wanneer het komt, en in negen van de tien gevallen gebeurt het als je even niet oplet. Juist… dan dient er toch weer een potentiële kandidaat aan. 

Alles is ‘perfect’: hij is snel, vrolijk, praat gemakkelijk en hij heeft humor. Ik geloof dat het is gedaan met me. Mijn leven is voorbij. Mijn leven waarin alles op zijn plek stond. Mijn perfecte stabiele leven.

Ik heb alle regels van mijn zelfgeschreven handboek gebroken! Ik herhaal: GEBROKEN! Ik heb hem gezegd dat ik hem leuk vind. Schandalig. Ik schaam me dood en ik weet niet waar ik het moet zoeken.

Afbeelding via sinnerscycleshop.com
Afbeelding via sinnerscycleshop.com

Als ik zit te werken lijd ik aan serieuze concentratieproblemen en moet ik om het half uur opstaan om vervolgens met mijn kop tegen een muur aan te beuken. Ik bedoel: hoe krijg ik ‘hem’ anders van mijn netvlies?

Heb ik niet gewoon een beroerte gehad of is dit gewoon ordinaire verliefdheid? Ik ben een zelfstandige, geëmancipeerde vrouw en nu voel ik me naakt en bestolen. Ik zit even niet op te letten en ik ben gewoon beroofd van mijn imago als onmogelijk jachtobject dat zich door niemand laat vangen. 

Ik weet het niet. Voor het eerst in mijn leven weet ik het niet. Bestaat het echt? Echte liefde als in pats boem knal? Overkomt het je of doe je alles bij je volle verstand? Ik weet niet meer of ik nog wel in ware liefde geloof; ik vind het eng! Ik weet ook niet of ik het durf om mezelf over te geven aan de liefde. Ik wil niet gekwetst worden (wie wel?) en hem al helemaal niet afschrikken… Liefde schijnt het leukste te zijn dat er is. Ogen dicht en springen dan maar? 

Hoe gaan jullie om met verliefdheid?

Volgende week deel ik, een week later dan normaal, een week lang mijn dankbaarheidslijstjes. Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Tot maandag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

4 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: New Month | October

  1. Yeah! Wen is in love. Leuk leuk leuk! Thanks for the reminder, het is oke om niet elke dag te bloggen. Na bijna 6 maanden stilte, begint het bij mij ook weer te kriebelen. Dussss hou het in de gaten :) Brassa!

  2. Haha, moest even lachen om je stukje over verliefdheid!
    Ik herken het! Ik heb Cupido ook even weggestuurd haha, maar “Mr. Right” komt bij mij nog niet aanwaaien hoor!
    Ik zou zeggen: geniet er lekker van en doe het vooral rustig aan! Als jullie voorbestemd zijn, kom je er toch niet onderuit… ;)

    Lieeefs!!

    1. Ik heb ’em nu sinds september en hij bevalt goed. Vergeet zo nu en dan de app op slaapstand te zetten, maar verder werkt ‘ie prima. Heb jij em ondertussen al aangeschaft?

Leave a Reply

