Dankbaarheidslijstje | 7 September 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 7 September 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

You Cannot Be Mad At Somebody Who Makes You Laugh.
It’s  As Simple As That. ~ Jay Leno

  1. 7:30 uur: Get ur ass out of bed and work out. Om 10:00 uur begint bodypump en daarna CrossFit. Dus hup, hup, het bed uit.
  2. Oeps, treuzelkont! Ik moet opschieten. De les start om 10:00, maar een kwartier van te voren kun je je spullen klaarleggen. En ik wil natuurlijk een goed plekje uitzoeken. Dus ik spring op de fiets en ram op de trappers. Zo! Hebben we de warming up ook gehad.
  3. My god, ik ben gaar! Ik spring onder de douche, stop er een wasje in en maak een smoothie. Hier zit in: een handje vol spinazie, bevroren banaan, theelepel spirulina, theelepel chlorella, theelepel maca, whey poeder, een dadel en kokoswater. YUM!
  4. Kleine wasjes, grote wasjes… stop ze in de… JUIST! Ennnn hang de was op het wasrek. Niet boeiend, maar moet ook gebeuren. En schone was vind ik nou eenmaal lekker ruiken.
  5. Tijd voor mijn dagelijkse shot collageen. Ik meng het met water. Best lekker eigenlijk.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Ik spot mezelf op de site van African Entertainment. Deze foto is vorige week gemaakt tijdens de Africa Fashion Week in het World Fashion Center in Amsterdam.
  7. Ik heb deel 1 van de Bikini Body Guide nog niet af, of ik heb Bikini Body Guide 2.0 al in huis. Let’s rock and roll.
  8. Chatten met een oude bekende. We hebben elkaar zeventienjaar niet gezien. Binnenkort spreken we af om bij te kletsen. Can’t wait!
  9. Ik heb trek. Ik weet niet of jij er blij van wordt, maar ik wel. Ik smeer een boterham met pindakaas en suiker. YUMMIE!
  10. Spotify is mijn favoriete muziek-app. Ik vind het fijn om voor het slapen gaan nog wat muziek te luisteren. Dus ik plemp mijn afspeellijst nog even vol met wat leuke nummers en ga daarna naar bed.  

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 7 September 2014

  1. Heel leuk aritkel! Ik moet mezelf echt naar de sportschool toeslepen, ik moet bepaalde oefeningen blijven doen voor m’n knie. Maar vind 3x hockey in de week eigenlijk wel genoeg haha

Leave a Reply

