Dankbaarheidslijstje | 5 September 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 5 September 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

I’d Rather Regret The Things I Have Done Than The Things I haven’t. ~ Anoymous

  1. Ik word wakker en het voelt alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Ik probeer het gevoel weg te stoppen en ga extra lang onder de douche staan met mijn nieuwe douchegel van Rituals. Gekregen voor mijn verjaardag en uit de nieuwe lijn: Hammam Delight. Een echte aanrader; lekker zacht en het ruikt echt mega lekker. 
  2. Rustig bijkomen lukt niet echt. Ik voel me nog steeds een beetje ‘meh‘. Ik drink een theetje en eet een half bakje kwark met blauwe bessen en whey protein
  3. Ik ga voor casual chic en draag mijn haar in een band. De outfit is cool en comfortabel. Je zou het misschien niet zeggen op deze foto… maar ik voel me echt niet lekker. 
  4. Misschien word ik blij van patatjes met een hamburger? Thank god it’s Friday! Vrijdag = cheat day en dan mag ik alles eten wat ik lekker vind. De rest van de dagen hou ik me netjes aan mijn eetschema. 
  5. Zelfs de patatjes met hamburger smaken niet. ‘Meh‘ Ik ga ergens tussen 16:00 en 17:00 uur naar huis. Douchen, omkleden en een feel good theetje (recept hier). Sorry jongens… het kortste lijstje ooit. Ik duikel mijn overheerlijke bed in en spreek jullie morgen weer. Peace out!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

