Dankbaarheidslijstje | 3 September 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 3 September 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ Creativity Comes From Trust. Trust Your Instincts.

  1. Vandaag is mijn ZZP-dag en sta ik een uurtje later op dan normaal. De wekker gaat om 7.30 uur. Omdat ik nu zo druk ben, is elk uurtje extra slaap erg fijn. Het is sowieso fijn, dat ik mijn ogen weer mag opendoen :) Ik word wakker en ben zo stijf als een hark… oef… even rekken en strekken. 
  2. Ik zet theewater op, kook 2 eieren en spring onder de douche. Ik zet de timer op 10 minuten, maar ik ben al eerder klaar met douchen. Gewonnen van de wekker: joepie! Badjas aan, haar in handdoek en ontbijt klaar maken.
  3. Ik ga op de bank zitten en terwijl ik mijn eitjes aan het eten ben, kijk ik naar mijn gladiolen. Wauw! Prachtig! Wat een verschil met zondag.
  4. Ik check nog even wat mails en ga me dan klaarmaken voor kantoor. Het wordt vandaag wederom een warme dag. Helaas zit ik bijna de hele dag binnen en ga ik er niet veel van meekrijgen. Een goed voornemen: keihard doorwerken en dan nog wat zonnestralen meepikken. 
  5. Man, wat is het heerlijk weer. Ik sluit mijn telefoon aan, op mijn autoradio en zing mee met de muziek. Weertje hoor, mensen! Weertje!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje 
  6. Ik heb een ‘oud’ notitieboekje bij en vindt daarin een plattegrond van Berlijn. Vorig jaar was ik er een weekje met een vriendin. Zou zo teruggaan. Happy moments! 
  7. Vandaag heb ik een nieuwe samenwerkingsovereenkomst getekend. YES! Het is iets na vijven en iedereen is al naar huis. Wat een rust en wat een stilte… Ik loop door een lege gang het kantoor uit. Op naar huis. 
  8. In de auto bel ik met een vriendinnetje. Ze neemt niet op, maar belt even later terug. Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, dus we hebben fijn weer even bijgepraat. 
  9. Met mijn bestie ben ik afgelopen zaterdag naar de Africa Fashion Week geweest.  We hebben prachtige outfits voorbij zien komen. De organisatie was ‘rommelig’ en bij een aantal shows stond de muziek op repeat, waardoor wij de slappe lach kregen. De tranen rolden over onze wangen. 
  10. Ik maak quinoa risotto met champignons (recept hier) en kijk een aflevering van Rizzolli and Isles. Daarna zet ik mijn laptop uit en zet ik mijn telefoon op stil. Ik ga lekker ontspannen in bad en duik daarna mijn bed in.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest

Leave a Reply

