Dankbaarheidslijstje | 2 September 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 2 September 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ Be Strong Enough To Let Go
And Wise Enough To Wait For What You Deserve.

  1. Om half zes gaat mijn wekker: rise & shine, it’s exercise time! 
  2. Gisteren sprak ik een oude bekende die bodybuilder is. Hij gaf wat trainings- en eettips voor de komende paar weken. Let’s rock and roll.
  3. Ik loop naar de bushalte en moet wachten voor een rood stoplicht. Ik kijk naar links en ik zie dat een motorrijder wordt aangereden. De auto rijdt door en de motorrijder rolt over de grond. Ik hoefde niet eens na te denken, want binnen een paar seconden stond ik naast hem. De bestuurder van de auto kwam uiteindelijk terug en de motorrijder was lichamelijk oké. Zijn motor daarentegen… Ik gaf hem mijn nummer voor een eventuele getuigenverklaring. Oh btw…he’s cute ;) 
  4. Zo ja echt wel… de vakantie is voorbij… de bus zit ram vol! Mwah... ik vond het niet erg om te staan. Ik had een goed plekje gevonden om tegenaan te hangen.
  5. Ik ben wat later op werk, vanwege het ongeluk. Mijn collega viert vandaag zijn vijftigste verjaardag. Ik hang snel nog wat slingers aan zijn deur.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Het is mega druk en de telefoon blijft maar gaan. Ik heb nooit last van stress en kom lachend mijn dag door. Het is zo druk dat ik vergeet foto’s te maken voor deze post en voor dat ik het weet is het alweer acht uur. Tijd om naar huis te gaan. 
  7. Als ik thuiskom is het al bijna donker. Gelukkig heb ik voor twee dagen gekookt. Ik heb nog pastasaus van gisteren en de spaghetti is ook binnen een paar minuten klaar. 
  8. Ik kijk de laatste aflevering van Keeping up with the Kardashians, terwijl ik mijn pasta opeet. Al mijn favoriete series beginnen pas over een paar weken weer. Weet iemand nog een leuke serie?
  9. Ik chill nog even op de bank met mijn favoriete feel good drankje en lees ondertussen de nieuwe Glamour
  10. Het is bijna half elf. Ik kruip onder de wol.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

PS: Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

