Dankbaarheidslijstje | 1 September 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 1 September 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ You Can’t Let Praise Or Criticism Get To You.
It’s a Weakness To Get Caught Up In Either One.

  1. Rise & shine! Ik rol uit bed en spring onder de douche. Right here van Jess Glynne knalt uit mijn speakers. Wat een fijn nummer. 
  2. Ik maak een smoothie met blauwe bessen en drink ‘Bootea‘, een teatox die zorgt voor een reiniging van het lichaam. 
  3. Buiten is het lekker weer en ik heb nog wat tijd over. Ik wandel naar de bushalte.
  4. Omdat ik ben afgevallen zijn mijn broeken te groot geworden (verplicht shoppen… wat vervelend…). Ik draag een broek van mijn zus, mijn Nike Air Flight, een streepjes shirt van Pieces en een tas van de Primark. Die overigens aan het dood gaan is, want ik heb er weer eens teveel ingepropt. Ik neem voor de zekerheid mijn leren jasje mee, maar die gaat al snel uit. Veel te warm!
  5. Volgens mij zijn de scholen weer begonnen. Daarom ging ik extra vroeg van huis om een bus eerder te pakken. Maar het is vrij rustig in de bus, dus ik kon lekker zitten.
    Dankbaarheidslijstje 1 September 2014 (c) W.H. de la Rambelje
  6. In de pauze ga ik naar buiten voor een wandeling. Ik ben vergeten mijn app aan te zetten; dat deed ik pas halverwege. Op de teller staat 2 kilometer. Onderweg stop ik nog even bij de Reset Juice Bar voor een lekkere smoothie en om nog even van de zon te genieten. Ik neem een smoothie met perzik, kokosmelk, gember en rode peper. YUM!
  7. Na lang twijfelen heb ik ’em besteld: de Jawbone UP24. Ik ben zeer benieuwd naar deze activiteitstracker. Ik heb er goede verhalen over gelezen. 
  8. Ik ben DOL op bloemen. Gisteren deze mooie gladiolen in huis gehaald. GENIETEN met hoofdletter G. 
  9. Na het eten kak ik in. Ik moest mezelf naar bodypump slepen, maar ik ben blij dat ik geweest ben. Better sore than sorry ;) Thuis drink ik een proteïne shake. Ik heb gisteren een nieuwe pot gekocht bij de Tuinen (deze week in de aanbieding). De milk + egg protein is op; ik drink nu whey protein. Qua smaak lekkerder; over de werking kan ik je nog niets vertellen.
  10. Whuuut! Mijn nieuwe screensaver is echt super cool! Fliqlo heb ik hier vandaan. Om 11.05 uur heb ik deze post af en sluit ik mijn laptop af. Tot morgen!

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 1 September 2014

Leave a Reply

