Wen’s Treat Of The Day: New Month | September

Een nieuwe maand, een nieuw levensjaar; ik zeg kom maar op!  Buiten lijkt het wel herfst… maar ik heb de hoop nog niet opgegeven. Er komen vast en zeker nog een paar mooie zonnige dagen aan. Dus ruim je zomerjurkjes nog maar even niet op ;).

Bron:
Bron

New Month: September
Afgelopen maand werd ik 31 en vertoefde ik een week in Italië. Op mijn jaardag zat ik lekker met mijn snoet in de zon op het prachtige eiland Carpi. Te mooi voor woorden, vet warm die dag en lekker afgekoeld met een granita di lemone (koude slushpuppy met sap van citroenen).

Gosh wat mis ik het leven in Italië. Het einde van de zomer is bijna in zicht. Back to business dus. Deze maand staat in het teken van nieuwe opdrachten als ZZP’er, wederom vakantie en heel wat uurtjes doorbrengen in de sportschool.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The DREAM Job Project
Mijn nieuwe opdracht als bureau manager zou eigenlijk pas deze maand beginnen, maar ik ben twee weken geleden al gestart. Super tof natuurlijk. Mijn opdracht als redacteur is verlengd en ik mag ook weer voor het Kies Kleur in Groen Magazine schrijven. Ook in mijn functie als Senior Secretary, heb ik vanaf deze maand nieuwe taken in mijn takenpakket.  *Blij meisje is*

Get It Tight
Afgelopen maand schreef ik een gastblog voor de blog van Hanneke Eilander – Fittevrouwen.nl. In deze blog schreef ik over hoe ik in shape blijf. Sinds vorige maand heb ik het sporten weer opgepakt. Ik ben weer lid van de sportschool, waar ik zo’n 4-6 keer in de week te vinden ben voor lessen als bodypump en CrossFit.

In diezelfde maand ben ik ook begonnen met the bikini body workout van Kayla Itsines. Met de workout van deze personal trainer uit Australië creëer je in twaalf weken (of minder) jouw eigen bikini proof lijf. Nja… ben ik in ieder geval op tijd klaar voor de volgende zomer!

En voor wie dacht dat ik het hardlopen achter me heb gelaten… guess again. Ik ren nog steeds, maar omdat ik zo’n last had van mijn schenen heb ik de laatste tijd rustig aan gedaan. Gisteren rende ik bijvoorbeeld bijna 3 kilometer in 20 minuten. Voor mijn doen is dat als een slome slak… maar ik heb geen haast. Ik wil het hardlopen weer rustig oppakken en dat zonder blessures. 

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Ook deel ik deze week, een week lang mijn dankbaarheidslijstjes. Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

