LOVE: Head Wear

Ik ben de laatste tijd erg fan van haaraccessoires. Naast dat ik mijn haar graag in een (zij)vlecht draag, draag ik het nu ook vaak los. Ik draag het vaak in een (haar)band of als ik naar het strand ga, dan zet ik een hoedje op en/of knoop een sjaal met pom pommetjes om mijn hoofd.

Of je het nou in een paardenstaart, knot en/of los draagt; ik vind het een leuke en kleurrijke manier om je kapsel te pimpen. ‘Ennuh’ ook ‘erruugg’ handig als je een bad hairday hebt. Leuke, vrolijke band of sjaal erover en klaar is kees!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Turban & Hair Scarves (P)inspiratie
Ik vind het leuk om inspiratie op te doen, op Pinterest.com. Zie hieronder de ‘schatten’ die ik gevonden heb. Mocht je enkele van onderstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, alle afbeeldingen zijn ook afzonderlijk van elkaar te vinden op het bord ‘Hair Wear’ van By Wen

Love Turban 1 (c) W.H. de la Rambelje
Bron
Love Turban 2 (c) W.H. de la Rambelje
Bron
Love Turban 3 (c) W.H. de la Rambelje
Bron

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

