Dankbaarheidslijstje | 7 Augustus 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 7 Augustus 2014.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

You Cannot Be Mad At Somebody Who Makes You Laugh.
It’s  As Simple As That. ~ Jay Leno

    • Yeah, ik ben jarig! Vandaag blaas ik alweer 31 kaarsjes uit.
    • Uitslapen is er niet bij, want we vertrekken al vroeg naar Capri. Vrienden zetten ons af bij het treinstation van Castellamare di Stabia. Daar pakken we de trein naar Sorrento. Tjeempie, wat is het vol in de trein. Letterlijk (vol met mensen) en figuurlijk (mensen met lichaamslucht).
    • Om 11.25 uur vertrekt de ferry naar Capri. Voordat we gaan, rammen we er nog even een espresso in; heerlijk!
    • We ploffen neer op een stoel. De airco staat op standje vrieskist. We zoeken een andere plek, maar kunnen niet lang van onze zitplek genieten. Niet lang daarna komen we aan in Capri.
    • We regelen gelijk kaartjes voor de terugweg (ferry) en voor de trein, die ons naar boven brengt. Er staat een mega lange rij, dus we gaan eerst maar even wat eten. Het wordt een visje en een salade. Ondertussen facetimen we met mijn zus.
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  • Tjeempie, wat is het mooi hier! We trekken wat foto’s en wandelen door de straatjes. Top weer, niet normaal. Het wordt vandaag window shoppen. Alleen maar dure winkels hier.
  • We lopen richting Giardini di augusto, maar gaan eerst afkoelen met een granita di lemone. Een koude slushpuppy met sap van citroenen. Zo, dat was heerlijk! Bij Carthusia maken ze zelf parfum. Helaas is het me niet gelukt om foto’s te maken. Maar het zag er bijzonder uit.
  • Wauw! Wat is Giardini di augusto (de tuinen van augustus) prachtig! Ik wil hier wel blijven wonen hoor. Geen probleem! Schattige witte huisjes, prachtige bloemen, lekker veel groen en het zonnetje!
  • Rond 20.30 uur zijn we weer thuis. Douchen en optutten, want we gaan met vrienden uiteten. Ik word verrast met een Louis Vuitton tas en een mooie armband. Als we klaar zijn met eten, lurk ik wat aan mijn alcohol vrije cocktail. Dit keer nam ik een Strawberry Love. Ik schrik me rot als er opeens gezongen wordt en er een taartje met een kaarsje mijn kant opkomt. Super lief! We zijn daarna nog een een koffie gaan drinken en rond half drie lag ik in bed.
  • Dit is alweer het laatste dankbaarheidslijstje van deze maand. Voor het eerst schreef en deelde ik mijn lijstjes tijdens mijn vakantie. Jullie konden bijna al mijn bijzondere momenten, inclusief mijn verjaardag, lezen op mijn blog. Ik hoop dat jullie net zoals ik, genoten hebben.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 7 Augustus 2014

Leave a Reply

