Dankbaarheidslijstje | 5 Augustus 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 5 Augustus 2014.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

I’d Rather Regret The Things I Have Done Than The Things I haven’t. ~ Anoymous

  • Vandaag duurde het even voordat ik wakker werd. Beetje moe en stijf. Even rustig bijkomen dus. Maar, dat doe ik lekker bij het zwembad. Hè, wat vervelend allemaal :-)
  • Rustig bijkomen lukt niet, want na een paar minuten schiet ik zowat van mijn stoel af. Vuurwerk! De Italianen hebben weer eens wat te vieren.
  • Ik wilde eigenlijk wat lezen, maar het is druk bij het zwembad. Ik app met vriendinnetjes en werk ondertussen aan mijn kleurtje :)
  • Even tutten en daarna lunchen in Castellammare di Stabia. We bestellen een frietje bij Chips Stop. La più buona patatina olandese, oftewel Hollandse frietjes! Yum! Deze zijn nog lekkerder dan in Nederland.
  • Lekker uitwaaien op de boulevard. Om te compenseren met de frietjes van net, bestellen we een schaal met vers fruit. Aardbeien, banaan, watermeloen, ananas, kokosnoot, galiameloen en papaya. Een lekker vitamine C bommetje.
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
  • Thuis zijn ze aan het klussen. We gaan even kijken hoe ver ze zijn. Onderweg naar huis moeten we stoppen voor de trein. Tja… Heb je wel eens.
  • Ik ben echt mega loom van het weer en ik val bijna in slaap. Even een tukkie doen op bed. Wel ja, het is immers vakantie. Moet kunnen.
  • We eten pasta met tomaat en pancetta in het restaurant van vrienden. Daarna kwam er nog meer lekkers op tafel; scampi’s, inktvis en octopus en mozzarella met verse basilicum. Alles smaakt hier veel lekkerder dan in Nederland.
  • Daarna reden we met z’n allen naar mijn hotel toe. De eigenaresse is een vriendin van mijn vriendin en is jarig. Er is een suprise party georganiseerd inclusief taart en ‘sjampoepel‘. Nommz! 
  • Even na 1 uur ga ik naar mijn kamer. Even douchen en facetimen met mijn zus. Daarna lekker slapen; morgen weer een nieuwe dag.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 5 Augustus 2014

Leave a Reply

