Dankbaarheidslijstje | 4 Augustus 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 4 Augustus 2014.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ The Place Where You Are Now Is Vital.
The Path Toward Victory Opens From Where You Stand .

  1. Heerlijk uitgeslapen en daarna heb ik mijn koffer uitgepakt. Even wat kleding ophangen en wat setjes maken.
  2. Buiten zie ik een strakke blauwe lucht. Ik zet mijn Spotify-app aan en spring onder de douche, terwijl ik meeneurië met de muziek. Ik trek mijn bikini aan en smeer me in met zonnebrand. Hop, hop, op naar het zwembad.
  3. Het zwembad is een verdieping hoger. Er is geen kip te bekennen, dus het zwembad is helemaal van mij alleen :). Ik plof op een ligbed neer en ga eerst even wat lezen. Ik lees nu (poging 2) ‘Tem je geest’ van Ruby Wax. Pfff, ik hou het niet meer… even plonsen! Ik dook het zwembad in en na wat dobberen ben ik wat baantjes gaan trekken. Zaaaalig!
  4. Rond half 1 hou ik het voor gezien. Ik ga douchen, want mijn vriendinnetje komt me zo ophalen. We stappen de auto in om in Castellammare di Stabia te gaan lunchen. Heavenly bite! Ik eet fusilli met courgette en garnalen. Buonissimo (erg goed)! We aten in restaurant Mascolo 1953
  5. Tijd voor koffie! Omdat het zo warm is, namen we ijskoffie. Ik nam mijn koffie met een shotje chocolade erin. Te lekker!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
     (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Nog even langs kantoor om nog wat laatste klussen af te handelen. We proberen om als ZZP’er ook vakantie te hebben. Daar houden we ons over het algemeen best goed aan. (Mijn vriendin is tevens één van mijn opdrachtgevers.) Buiten is het warm op kantoor hebben we airco. Bovendien heeft dit kantoor een prachtig uitzicht. Ach ja… Voor die twee uurtjes. Moet kunnen. 
  7. Na kantoor zijn we naar huis gegaan om ons even op te frissen. We rijden daarna door naar Castellammare di Stabia. Bij de haven schuiven we aan tafel bij restaurant Chalet Mariarosaria. Omdat we vanmiddag al pasta hebben gegeten, eten we nu verschillende soorten vis (garnalen, inktvis, sardientjes en wit vis) en een salade.
  8. Oeps… We keken naar de vitrine achter ons… Daar lag een heerlijk stuk tiramisu naar ons te roepen. Treat yo self!! We delen de tiramisu en sluiten af met een limoncello. Salute!
  9. Op de terugweg halen we nog even een koffie aan de bar en lopen nog even over de boulevard. Even uitwaaien.
  10. We maken alvast plannen voor de komende dagen. Wat onze plannen zijn/waren, lees je in de komende dagen. 

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 4 Augustus 2014

Leave a Reply

