Dankbaarheidslijstje | 3 Augustus 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 3 Augustus 2014.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ Creativity Comes From Trust. Trust Your Instincts.

  1. Ik lag om 00.30 uur in bed om nog even voor een paar uur mijn ogen te sluiten. Om 3.30 uur gaat namelijk de wekker en om 4.30 uur gaat mijn bus naar Schiphol. Ik had mijn kleding al klaargelegd en mijn toilettas stond ook nog in de badkamer. Douchen, aankleden, koffer dicht en gaan!
  2. Half 5… De vogeltjes fluiten al. Ik reis met de nachtbus van Haarlem en Schiphol. De reis duurt dertig minuten, dus ik was er al vrij snel en liep direct door om mijn bagage te droppen.
  3. Ik sta bij Star Bucks in de rij en ik hoor dat de gate gewijzigd is. Scherp en dat op de vroeg ochtend met een paar uur slaap. D86… Dat is nog best een stuk lopen. Het is half zes en ik moet om tien voor zes boarden. Ik besloot om alvast te beginnen met lopen. Ik ben op tijd, maar het boarden is nog niet begonnen. Ik wacht nog even met het aansluiten in de rij. Ik had al een stoel gereserveerd, dus ik heb geen haast. Bovendien zit ik straks 2 uur op mijn gat… Ik bedoel maar ;-)
  4. De vlucht maak ik amper mee. Ik had een muziekje opgezet en sloot mijn ogen. Na een kort nachtje; even wat rust.
  5. Ik land veilig in Napels en daar staat mijn vriendinnetje al op mij te wachten. Ze brengt ons, naar mijn hotel. Ik verblijf de komende twee nachten in Hotel Degli Ulivi in Gragnano. Super leuk hotel, met aardige en gastvrije mensen. Het hotel heeft een zwembad en een top uitzicht.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    Dankbaarheidslijstje 3 Augustus 2014 (c) W.H. de la Rambelje

    image

  6. Ik pakte snel mijn strandspullen en daarna stapten we de auto in richting het strand. Heerlijk vertoeven hier op Il Bikini. Om een uurtje of half zeven liepen we terug naar de auto. Onderweg kwam ik een tomatenplant tegen en plukje wat verse tomaatjes. Sttt.. niet verder vertellen. 
  7. Na het strand gingen we naar huis om ons op te frissen. Lekker ontspannen onder de douche, even tutten samen en er weer op uit. Ik droeg een afgeknipte broek (Vila en afgeknipt door mijn BFF), een geel topje van de Hema, een kimono, een ketting en een tas van de Primark en beige leren sandaaltjes die in Hong Kong gekocht heb.
  8. We eten een pizza en drinken een glas Sweppes Lemon bij Aequar Bar in Vico Equense. We nemen geen toetje, maar drinken een koffie met een glas water.
  9. Om deze dag af te sluiten drinken we allebei een cocktail bij Baretti di Seiano. Ik nam een Singapore Sling met onder andere gin, kersenlikeur, ananassap en vers citroensap. Toen ik op de foto wilde met mijn cocktail, werd ik gephotobombed door een Italian bello ragazzo ;-) (knappe Italiaanse man)
  10. Rond 2.00 uur was ik weer in mijn hotel. Douchen en slapen. Wat een mooie, zonnige eerste dag.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest

Leave a Reply

