Dankbaarheidslijstje | 2 Augustus 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 2 Augustus 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ Be Strong Enough To Let Go
And Wise Enough To Wait For What You Deserve.

  1. Stressssss! Ik moet nog wat laatste klusjes afronden en mijn boarding pass uitprinten. Helppp, mijn printer doet het niet… aarghhh! Adem innnn, adem uit… 
  2. Afkoelen onder de douche en meteen de deur uit. Ik trek een jumpsuit aan en mijn Nike Air Flights. Geen tijd voor haar en make up. Sjoef, de deur uit!
  3. Oeps.. geen parkeerplek in het winkelcentrum… dan maar een stukje lopen. Ook handig om even af te koelen, want nog steeds stress!
  4. Yes, cartridges gehaald. Ik wip nog even de H&M binnen om te kijken of ik nog wat kan scoren. Maar helaas… alles is te groot. Ook wel eens fijn :) 
  5. Op de terugweg dump ik nog snel even wat oud papier in de papierbak en wat lege flessen in de glasbak. Opgeruimd staat netjes!

    Dankbaarheidslijstje 2. Augustus 2014 (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    Dankbaarheidslijstje 2.. Augustus 2014 (c) W.H. de la Rambelje(c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

  6. Gereedmaken printer… Of ik een ogenblik geduld heb… ZUCHT! Uiteindelijk is het me via een app gelukt om mijn boarding pass te printen. Halleluja!
  7. Via mijn BFF heb ik een leuk liedje ontdekt. Het is het laatste nummer van Michelle Williams, say yes! Kennen jullie ’em al?
  8. Mijn BFF is op bezoek en helpt mee om mijn koffer in te pakken. Echte liefde is… Luv ya babe!
  9. To do list afgehandeld en koffer is ingepakt: HOERA! 
  10. Nog even een tukkie doen en dan vlieg ik alweer naar Italië. Mijn BFF kan nog even blijven liggen, want die past op het huis. Ik spreek jullie weer als ik in Italië ben. Ciao

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

PS: Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

