Dankbaarheidslijstje | 1 Augustus 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 1 Augustus 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ You Can’t Let Praise Or Criticism Get To You.
It’s a Weakness To Get Caught Up In Either One.

  1. Ik was al vroeg wakker deze morgen en besloot om nog even te gaan hardlopen.
  2. Daarna dronk ik een groene smoothie en een gember thee. Even snel douchen, lunch mee en op de fiets naar de bushalte.
  3. Ik weet nou niet of hier blij van word… maar ik reed met mijn fiets door een net vers gelegte drol… Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet instapte :)
  4. Ik hou van droge humor. Ik vond dit plaatje op Facebook. Sorry, maar ik kan hier echt om lachen.
  5. Op vrijdagen ben ik alleen op kantoor. Ik moest vandaag labels maken met dit monster. Ik wist niet dat die dingen nog bestonden, maar het is me gelukt!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Pfff… ik heb al de hele dag lekkere trek, maar ik weiger om een zak chips te kopen. Even een break met een salade en een flesje Crystal Clear.
  7. Rond vijven sluit ik mijn pc af en trek ik mijn kantoordeur dicht. VAKANTIE!
  8. Yes, ingecheckt. Er kan weer iets van mijn bucket list af. Ik ga naar mijn vriendinnetjes in Italië. Lekker rondreizen en vooral met mijn snoet in de zon zitten. Even lekker chill!
  9. Ik ben iets voor zes thuis en begin gelijk met koken. Ik maak noodles met gewokte broccoli en cashewnoten. Ik plof op de bank neer en kijk ondertussen een nieuwe aflevering van Rizolli and Isles. Voeten omhoog en niets meer doen. 
  10. Ook al is het vrijdagavond… morgen heb ik een drukke dag, dus ik dook al vroeg mijn bed in. 

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

