Dankbaarheidslijstje | 6 Juli 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 6 juli 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ You Can’t Let Praise Or Criticism Get To You.
It’s a Weakness To Get Caught Up In Either One.

  1. Lazy Sunday…NOT! Vandaag een drukke dag met klusjes in huis. Maar wel in een dashing jumpsuit. Deze zwarte jumpsuit met palmbomen is van de Primark. Verder droeg ik teenslippers van Havaianas (dit model) en een klein beetje bb cream. Ik heb sinds kort de bb cream met tea tree van de Body Shop. Ik vind ’em erg prettig.
  2. Voor Jack was het wel lazy sunday. Hij lag lekker te chillen op een fluffy kleedje. 
  3. Ontbijten met vers brood en muhammara (gegrilde paprika’s met walnoten en granaatappel).
  4. Ik wilde nog even een manicure doen… nooo mijn nagels zijn zo hard en stevig dat mijn hele vijl nu kaduuk is. ‘Hmmz‘… ik vond deze vanaf het begin al niet zo goed. Gelukkig heb een nieuwe vijl van mijn zus gekregen. De Kruidvat nail file 2-steps (niet op de foto) is echt super. Mega scherp dus je bent in no time klaar. Ik kan deze echt aanraden. 
  5. Ik hou niet van vieze luchtjes (wie wel). In mijn huis staan geurstokjes van Rituals en luchtverfrissers. In deze Air Wick Freshmatic automatische spray, zit de geur Exotic. Een heerlijke bloemengeur. 

    Dankbaarheidslijstje 6. Juli 2014 (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Wie wil er nou insecten binnen? Juist! Een tijdje geleden kocht ik bij de Prijsmepper een horgordijn. Ophangen die handel!
  7. Het kwam vandaag met bakken uit de lucht. Ik heb nog snel even wat extra aarde gekocht bij de supermarkt. Alle plantjes zitten in een pot. Wil nog even kijken waar ik het precies wil hebben. Maar dat doe ik wel als het weer droog is buiten.
  8. Van al dat harde werken krijg je honger. Ik maakte frikandel pan (gehaktbrood) met witte rijst en atjar. Het recept komt van de week op de blog. 
  9. De plank hangt. Ik herhaal: de plank hangt. Ik moest er drie gaten voor boren, maar die gingen erin als een tiet ;) Ik hou het voorlopig even zo, want ik vind dit erg leuk staan. De letters komen van de Xenos, de geurstokjes zijn van Rituals (under a fig tree), de schets is van Mart Visser (ik wil nog een mooi lijstje halen), de roze vaasjes en de cactusjes in pot komen van Ikea. 
  10. Lekker slapen onder een schoon en fris dekbed. Dat vind ik altijd zo lekker ruiken. Vooral als het buiten in de zon heeft gehangen.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 6 Juli 2014

Leave a Reply

