Dankbaarheidslijstje | 5 Juli 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 5 juli 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ Creativity Comes From Trust. Trust Your Instincts.

  1. Het is zaterdag en de wekker ging al om 6.15 uur. Ik moest er vroeg uit om mijn auto naar de garage te brengen voor (oa.) een grote beurt. De schade? Euro 850,- KATJING!
  2. Deze croptop met de tekst Celfie darlin’ kocht ik een tijdje geleden, samen met mijn BFF, bij de H&M. Ik heb ’em nog niet eerder gehad, maar over deze maxi dress vond ik ’em wel leuk staan. Band in mijn haar en all stars aan; ik zeg niets meer aan doen!
  3. Van mijn zus kreeg ik drie loom armbandjes. Nu hoor ik ook bij de club :)
  4. Jacky, de chihuahua van mijn zus (en mijn allerbeste vriendje) blijft dit weekend logeren. Is ‘ie niet om op te vreten?
  5. Op Instragram kun je me volgen via @by_wen en mijn Jacky heeft ook een eigen Instagram. (Volg hem via @everybodylovesjacky) Mijn zus, die de pagina van Jacky beheerd, werd benaderd door @princess_daisyyyyy Zij maakte deze leuke cartoon. We gaan hem binnenkort af laten drukken en inlijsten.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Alsof ik nog niet genoeg geld had uitgegeven, kocht ik ook de Primark leeg. Ik heb wat zonnebrillen, een jumpsuit, een playsuit, twee jurkjes, een tas en een kimono gescoord. Je ziet ze vast nog wel een keer hier op de blog en/of op Instagram via @by_wen.
  7. Bij de Intratuin kocht ik nieuwe plantjes voor op mijn balkon. Ik vind het leuk om planten en bloemen in/rondom huis te hebben. Fleurt de boel zo lekker op.
  8. Ik had nog niet gegeten en had zin in patat en eigenlijk ook in een dikke vette hamburger. YOLO! De hamburger was helaas niet dik en vet. Eerder droog en taai. Bluh…Ik deelde dit menuutje met mijn vader. Zo voelde ik me iets minder schuldig. 
  9. Bij de Ikea kocht ik ook nog wat spullen voor in huis. Zoals een leuk plankje voor boven de bank, waarop ik foto’s en wat andere kleine dingen kan zetten. Morgen in elkaar zetten en bevestigen. 
  10. Man, oh man, wat een spannende wedstrijd! Ik zat op het puntje van de bank. Maar we hebben het gehaald! Wat een drukke dag. Ik lag pas om 3:00 uur in bed. Morgen (vandaag dus) lekker uitslapen. 

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 5 Juli 2014

  1. Een aardige lijst :)
    Leuk om te lezen.
    Ik ben dankbaar voor een weekendje voor mijzelf. Even lekker doen waar ik zelf zin in heb terwijl de heren niet thuis zijn. Heerlijk!!

Leave a Reply

