Dankbaarheidslijstje | 4 Juli 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 4 juli 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

~ The Place Where You Are Now Is Vital.
The Path Toward Victory Opens From Where You Stand .

  1. Tropische temperaturen vandaag. Drie keer raden wie er de hele dag binnen is… MoiAhola! Ik ga daarom maar mijn eigen tropisch feestje houden in deze outfit (zie foto).
  2. Mijn telefoon stond vandaag rood gloeiend. Ik kreeg allemaal leuke app’jes.  
  3. Op vrijdagen ben ik alleen op kantoor. Een collega van een andere afdeling kwam vandaag op mijn kantoor werken. Met z’n tweeën is het veel gezelliger. 
  4. Ik lunchte buiten in het Amsterdamse bos en bestelde een cola light en een tosti Caprese (mozzarella, tomaat en pesto). Man, wat een dikke vette tosti. Bijna zo groot als mijn hoofd!
  5. Cruisin’ with the top down. Vriendinnetje heeft een Volvo cabrio. Ik kreeg een lift terug naar kantoor.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Ik kreeg lekkere trek en besloot om gevulde koeken te halen en een flesje Crystal Clear. 
  7. Onderweg naar huis kwam ik deze lieve poes tegen. Ze kwam wat kopjes geven en was zo aan het miauwen dat ik haar even een aai over de bol gaf =^.^=
  8. Happy 4th of July. Ik kreeg deze lekkertjes toegestuurd van een vriendin. Zijn ze niet om op te eten? Mmmm ;)
  9. Mijn lieve hondenvriendje is weer. Jacky is de chihuahua van mijn zus en komt van het weekend slapen. Samen met mijn ouders, want Jacky is pas vier en heeft nog geen honden-rijbewijs (hahaha :-) )
  10. Van mijn zus, die thuis is gebleven, heb ik allemaal leuke cadeautjes gehad. Heel blij mee!

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 4 Juli 2014

Leave a Reply

