Dankbaarheidslijstje | 3 Juli 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 3 juli 2014.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

I’d Rather Regret The Things I Have Done Than The Things I haven’t. ~ Anoymous

  1. Vroeg op en meteen op pad. Ik ga met de fiets en vervolgens met de bus naar kantoor. Vandaag stond ik op tijd bij de halte, maar de bus kwam niet opdagen. Ik moest dus een paar minuten extra wachten op de volgende. Ik genoot nog even extra van de zon. 
  2. Eigenlijk ben ik een meisje-meisje. Ik draag graag een jurk of een rok en heb graag hakken aan. Sinds mijn liefde voor Nike, begin dit jaar, kan ik niet meer zonder. Ze lopen heerlijk!
  3. Weet je nog? Deur nummer negen? Goed nieuws, maar ook gemengde gevoelens. Na morgen weet ik meer. 
  4. Gisteren kocht ik dadels en gemengde noten. Ik had wat meegenomen naar kantoor. Lekker (én gezond) voor tussendoor. 
  5. Suf, ik heb er geen foto’s van gemaakt. Samen met collega’s lunchte ik buiten tussen de kippen en at een huisgemaakte quiche, een goed gevulde salade en een glaasje vers geperste sinaasappelsap.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Ook kocht ik twee nieuwe kruidenplantjes: munt en peterselie. Van het weekend ga ik lekker in mijn ‘kruidentuintje’ rommelen. 
  7. Ik ben aan het minderen met koffie. In plaats daarvan drink ik water met citroensap en verse gember of groene thee. Maar een lekkere latte macchiato gaat er altijd wel in. Gewoon, omdat het kan.
  8. YUM! Ik maakte risotto met champignons. Ik hou niet zo van kaas, maar ik had nog een stukje Parmigiano Reggiano, liggen. Ik topte de risotto af met wat vers geraspte kaas. Deze risotto kun je ook met quinoa maken trouwens. Net even wat gezonder. Het recept vind hier.
  9. Ik deed mijn dagelijkse oefeningen en sloot af met een Feel Good drankje (lees het recept hier
  10. Nog even wat muziek luisteren en daarna lekker slapen. Ik ben op. Morgen weer gezond op.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 3 Juli 2014

Leave a Reply

