Wen’s Treat Of The Day: New Month | July

‘The summer is magic, is magic oh oh oh’ [Corona]. Ik hou van de maand Juli. Het is nu super lang licht en het weer is tot nu toe erg zwoel. Deze maand is mijn vader jarig en ik volg de maand erop. Dat betekent: mijn laatste maand als dertiger. Let’s do this.

Bron
Bron

New Month: July
Als de zon schijnt, ben ik graag buiten te vinden. Op mijn balkon, in een park of op het strand. Love it! Ik ben nu tien kilo afgevallen. 
Trots met hoofdletter T! Dit is mijn laatste maand als dertiger. Volgende maand word ik alweer eenendertig. Ik ga er een top maand van maken.

Nobody is perfect
Mijn laatste date duurde een aantal maanden. Ik ben er niet zo van mijn privéleven op straat te gooien maar voor nu maak ik een kleine uitzondering. Ik ontmoette hem via een datingsite. Doe trouwens geen moeite om mij te vinden, ik heb mijn profiel al verwijderd ;)

Deze half god was recht voor zijn raap, had een heerlijk lijf en had ook nog eens koppie koppie. Het was gezellig en er was geen vuiltje aan de lucht. Toen deze date serieuzere vormen begon te krijgen (van date naar (pre)relatie) haakte hij ineens af. Er waren stiltes of hij zei op het laatste moment afspraken af. 

Ik hou niet van onduidelijkheden en ik hou er zeker niet van om aan het lijntje gehouden te worden. Als ik klompen aan had, dan waren ze nu gebroken. I am too old for this shit. Later wil ik the whole shabang. Trouwen, kinderen krijgen, settelen. Een huis, een boom, een beest. Maar voor nu? Voor nu geniet ik nog maar even van het leven. Ik heb geen haast. Het komt, wanneer het komt. 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The DREAM Job Project
Afgelopen maand werd Martine de Boer (Mind Mix) door mij stevig aan de tand gevoeld over genderdysforie. Het interview kun je hier lezen. Ook mijn eerste digitale magazine is nu voor iedereen te bewonderen. Je kunt het hier vinden. Trots met hoofdletter T! Delen mag, want sharing = caring ;)

New Month = New Challenge
Afgelopen maand deed ik de 30 Day ABS Challenge. Nieuwe maand = Nieuwe challenge. Deze maand doe ik dagelijks onderstaande oefeningen.  Hieronder het schema; ga jij ook meedoen?

New Challenge July (c) W.H. de la Rambelje

Ook deel ik deze week, een week lang mijn dankbaarheidslijstjes. Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

