Dankbaarheidslijstje | 2 Juli 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 2 juli 2014.

 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Not What We Say About Our Blessings, But How We Use Them Is The True Measure Of Our Thanksgiving. ~ W.T.

  1. Mijn eerste afspraak was al om 7.40 uur. Lekker vroeg dus, maar dan kun je het maar achter de rug hebben. Het was net even te ver met de fiets, dus ik pakte de auto. 
  2. In de buurt van mijn afspraak zit een Albert Heijn. Ik deed meteen boodschappen en kocht ook een bos verse bloemen. Ik kreeg er een gratis vaas bij; altijd  handig.
  3. YES! Een nieuwe aflevering van Rizzoli and Isles. Een van mijn favoriete series. Ik plofte op de bank neer met een lekkere kop koffie. Even chillen. 
  4. De laatste tijd heb ik weinig tot geen trek. Dus ik heb mijn ontbijt overgeslagen. Ik weet het… heel slecht! Ik besloot om stevig te lunchen en maakte een omelet met spinazie, tomaten en champignons. 
  5. Gemengde gevoelens. Ik ben blij, maar ook niet blij. Wil je weten wat er achter deur nummer negen zit? Blijf mij dan volgen ;) 

    c) W.H. de la Rambelje
    c) W.H. de la Rambelje
  6. Met gemengde gevoelens reed ik nog even langs het winkelcentrum en kocht daar de Grazia. Ik lees het blad graag. Op de Glamour heb ik een abonnement. Ook een super blad om te lezen. 
  7. Eindelijk in the pocket: het kookboek van Rens Kroes. Ik heb er veel goede verhalen over gehoord en ik ben dan ook erg benieuwd. 
  8. Fijn als je vriendinnen er voor je zijn. Ik blijf het zeggen: vriendschap moet je koesteren, PUNT. 
  9. De indrukken van vandaag en het nieuws dat ik te horen heb gekregen, hebben me behoorlijk uitgeput. Ik besloot om een ontspannen bad te nemen. Even zen.
  10. Ik sloot de avond af met een Feel Good drankje (lees het recept hier) en ging daarna naar bed. Oogjes toe en morgen weer gezond op.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

