Wen’s Treat Of The Day: 10x Balkon Inspiratie

Al bijna 5 jaar woon ik in mijn appartement in Haarlem. Zodra de zon schijnt ga ik met mijn snoet op balkon zitten. Omdat ik een balkon op het Zuiden heb, heb ik als de zon schijnt, de hele dag volle bak zon. 

Bron
Bron

Elk jaar plemp ik het vol met bloemen en planten. Bovendien heb ik mijn eigen kruidentuin. Ik vind het heerlijk om buiten te zitten en ik hang ook graag mijn was buiten op, aan de waslijn. Die is dan binnen mum van tijd lekker droog gewapperd door de zon. 

Nu ik toch bezig ben, met het pimpen van mijn huis vond ik het de hoogste tijd om ook mijn balkon eens onder handen te nemen. Nu heb ik een smal, maar lang balkon, dus ik moet goed bedenken hoe ik het ga opleuken. Op Pinterest ben ik al bezig geweest om inspiratie op te doen, maar ik heb nog geen kans gehad om het in het ‘eggie‘ op te knappen.  

Zie hieronder mijn (P)inspiratiefoto’s. Wie weet kan ik jullie ook enthousiast maken om net als ik je balkon op te leuken? Tips zijn altijd welkom!

Balcony via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 2 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 3 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 5 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 6 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 7 via  www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 8 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 9 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron
Balcony 10 via www.pinterest.com/bywen/balcony/
Bron

Mocht je enkele van bovenstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, dan kan dat. Alle afbeeldingen zijn te vinden op het bord ‘Balcony’ op mijn Pinterest.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Welke is jouw favoriet? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: 10x Balkon Inspiratie

  1. Erg leuk allemaal, ik moet zeggen dat ik die “rieten” stoeltjes in het lichtblauw erg leuk vind, geeft een speels maar toch modern sfeertje. Voor de rest zijn eigenlijk alle inspiratie foto’s erg mooi, zou willen dat ik zo’n mooi balkonnetje had, haha!

Leave a Reply

