Wen’s Treat Of The Day: Nike Love [2]

~’Walking Down The Street With My Nikes On’
~ Ron Carroll 

In maart dit jaar, kocht ik mijn allereerste Nikes. Ik was nooit zo fan van sneakers, maar toen ik deze Sky Hi kocht, was ik om.  Ik draag ze nog steeds met veel plezier en heb ondertussen 3 paar nieuwe Nikes erbij gekocht. Je kan er niet genoeg hebben, haha!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Je ziet ze tegenwoordig overal en bij iedereen aan de voeten verschijnen. Nike is een top merk dat altijd kwaliteit levert én… ik durf het bijna niet te zeggen…hun modellen zijn super gaaf! Ik heb mijn oog alweer laten vallen op nieuwe sneakers.. oh dear!

Ik vind het fijn om te weten hoe een model valt en welke maat ik moet nemen. Wat mij is opgevallen, is dat elk model weer een andere pasvorm heeft en dat het qua maat ook verschilt.  Sharing is caring, right? Daarom deel ik mijn ervaringen met betrekking tot de modellen; Nike Air Max 1, Nike Free Run 2.0 en Nike Flight Classic. Ook laat ik zien hoe ik deze combineer. Kijk snel mee!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Nike Air Max 1 Leopard Pack
Toen ik deze zag, wilde ik ze meteen hebben! Het is een model uit 2012, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb deze uit Amerika laten overkomen en weet dus niet of je dit model nog in Nederland kunt vinden. Ik draag deze Air Max casual, maar onder een leren rok, staan ze ook super. Ze zitten erg comfortabel, ze zijn licht en hebben een goed voetbed. Ik draag hier een 38,5, wat mijn ‘normale’ maat is. Prijs: $120,-

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Nike Free Run 2.0
Ik heb erg getwijfeld over deze sneakers. Met name het uitkiezen van de kleur vond ik lastig. Je ziet ze tegenwoordig in felle kleuren, maar ik heb toch besloten voor de zwarte te gaan. Ze zitten erg prettig, hebben een goed voetbed en lopen als wolkjes! Deze sneakers zijn erg licht en flexibel. Bovendien laten ze ook lucht door en dat maakt het erg euhm.. luchtig :) Vooral bij je tenen ^^.

Ik heb een half maatje (39 in plaats van 38,5) groter genomen, omdat ik wist dat deze sneaker klein uitvalt. Ook deze heb ik uit Amerika laten overkomen. Hier in Nederland zijn ze gemiddeld €115,-. Ik betaalde er $100 voor. Zie ook hier weer hoe ik deze sneakers combineer. Outfit 1 is met een jurk en outfit 2 is een casual outfit

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Nike Air Flight Classic
Dit model is steviger dan de Nike Air Max en/of de Nike Free Run. Ik was laatst met mijn zus in de Nike Factory Store en we neusden voor de grap eens bij de kinderschoenen. En tadaa… daar stonden deze paar sneakers in een 38,5. Ze zaten meteen goed en omdat we bij de Nike Factory Store in Rosada Fashion Outlet waren, konden we deze meenemen voor een fijn prijsje!

Deze sneaker is stevig, stoer en heeft een goed voetbed. Hij zit stevig om mijn enkels en het is een wat hoger model. Ik moet wel even wennen als ik deze sneakers aanheb, maar ze lopen comfortabel. De maten vallen normaal en de prijs van deze schoen is €55,- Een tip is dus om bij de kindermaten te kijken. 

Alle vier de modellen (dus ook de Sky Hidraag ik met enorm veel plezier. Ik denk dat ik mijn Air Max en mijn Free Fun het meeste aan gehad heb. Mijn Sky Hi en mijn Flight Classics zijn iets te warm voor het moment. Maar zodra het weer kan, trek ik ze weer aan. 

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Draag jij graag sneakers en wat is jouw favoriete paar? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

