Dankbaarheidslijstje | 7 Juni 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 7 juni 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Thought Is The Sculptor Who Can Create
The Person You Want To Be. ~ Henry David Thoreau

  1. Ik slaap uit en kijk een nieuwe aflevering van Yolanthe en Catfish in bed. Gewoon, omdat het kan. 
  2. Het is niet zo’n super mooi weer als ze voorspeld hebben, maar dat weerhoud mij er niet van om buiten op balkon te zitten. Ik woon op de vierde en hoogste verdieping en mijn balkon staat op het zuiden. Dat betekent de hele dag, volle bak zon; als die er is tenminste. Ik leg mijn yogamat neer en daarop een fluffy kleedje en ga in mijn bikini op balkon ontbijten. 
  3. Ik ontbijt met het Feel Good drankje van Rens Kroes, 2 rijstwafels (4 granen van Zonnatura), waarvan 1 met Baba Ganoush (aubergine met rode peper) en 1 met humus en avocado. Ik had nog precies 2 stukjes roggebrood en ik beleg deze met kaas. Ik ben niet zo ‘kazig‘, maar de jong belegen biologische kaas van Boer en Land, vind ik wel lekker.
  4. Mijn blauwe plekken die ik vorige week heb opgelopen, verdwijnen langzaam. De één is blauw groen en deze (zie foto) is paars, blauw, geel én groen. Tja.. wat zal ik erover zeggen? Ik ben nu eenmaal een kleurrijk type :)
  5. De zon laat zich zo nu en dan zien en het begint ook wat te regen. Ik ga maar eens een begin maken aan mijn administratie. Dat moet binnenkort ingediend worden.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Opeens besef ik me dat het zondag en maandag Pinksteren is. Ik weet niet zeker of de winkels dan open zijn, dus ik besloot om even naar het winkelcentrum te fietsen voor wat boodschapjes. Ook nam ik een bosje pioenrozen mee. Ik ben dol op deze bloemen! 
  7. Normaal gesproken train ik in de ochtend, maar nu heb ik lekker uitgeslapen. Moet kunnen. Ik besluit om een paar kilometer te gaan skaten. 
  8. Ik ben met driekwartier weer thuis en ga gelijk door met dag 7 van de ABS Challenge. We zijn nu precies een week verder en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Het begint een gewoonte te worden. 
  9. Dag 8 van de ABS Challenge is een rustdag. Daarom ga ik gelijk verder met de 6 Week Six Pack Abs Workout van Jilian Michaels. Je kunt deze training hier vinden. Pittige avond en workout. Morgen extra uitrusten. 
  10. Ik spring onder de douche en ga op de bank zitten met een paar nieuwe tijdschriften. Ik eet nog wat yoghurt met noten en duik daarna moe, maar voldaan, mijn bed in.

Zo, dat was het weer voor deze maand. Volgende maand deel ik weer nieuwe dankbaarheidslijstjes. Ondertussen komen er wel gewoon andere artikelen online, dus blijf mij volgen. Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

