Dankbaarheidslijstje | 6 Juni 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 6 juni 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Our Greatest Glory Is Not In Never Failing,
But In Rising Up Every Time We Fail.
~ Ralph Waldo Emerson

  1. Vrijdag, de laatste dag van de werkweek en dag 6 van de ABS Challenge. Let’s do this. 
  2. Alsof dat niet genoeg is knal ik er ook nog even een ab burner tegenaan van de Nike Training app.  Ik spring onder een koude douche om af te koelen.
  3. Ik probeer te minderen met koffie en drink kamillethee met honing, een snuf zwarte peper en een stukje verse gember. Omdat ik nu geen zin heb in brood, eet ik yoghurt met hennep-, lijn- en chiazaad en een snufje kaneel. 
  4. Het is Casual Friday, dus ik verruil mijn pumps voor mijn één van mijn nieuwe sneakers. Ik draag vandaag mijn nieuwe Nike Air Flight Classics (foto links).
  5. Ik ben alleen op kantoor, dat betekent extra druk met ad hoc zaken en het opvangen van telefoontjes. Gelukkig heb ik laatst mijn afspeellijst op Spotify vol geplempt met nieuwe nummers. Zo kom ik de dag wel door.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Het is een kunst om ‘lastige’ telefoontjes af te handelen en ‘cool‘, maar vooral zakelijk te blijven. Ik kan er niet veel over zeggen, maar dit telefoontje heb ik ook weer mooi opgelost. Dit is er zeker één om mee te nemen in mijn koffer vol ervaringen. 
  7. Ik ging vandaag eerder weg van kantoor om nog even wat zonnestralen mee te pikken. Ik deed wat makkelijks aan en fietste daarna naar de stad. Ik besloot om een vestje mee te nemen, omdat ik wist niet om hoe laat ik thuis zou zijn. Ook hier weer comfy shoes. Mijn nieuwe Nike Free Run 2.0 lopen als wolkjes. 
  8. Spontane acties zijn de beste! Heerlijk sushi gegeten in de stad met een vriendinnetje. Ik moest rollen naar huis…
  9. Op de fiets terug en genieten van mijn uitzicht. Betoverend mooi. Ik vind Haarlem een leuke stad om in te wonen; rustig met veel groen. Ik fiets de route die ik normaal gesproken pak om te gaan hardlopen. Op de fiets ook echt goed te doen. 
  10. K.O. Wat een week; ik ben op. Ik ben zelfs te moe om mijn feel good drankje te drinken. Ik duik er meteen in. 

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 6 Juni 2014

Leave a Reply

