Dankbaarheidslijstje | 5 Juni 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 5 juni 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

“I’m Not In This World To Live Up To Your Expectations
And You’re Not In This World To Live Up To Mine.”
~ Bruce Lee

  1. Wakker worden, wakker worden, wakker worden! Ik knal meteen door met dag 5 van de ABS Challenge.
  2. Ik douche lang en heet en voor een extra kick sluit ik af met een shot koud water. Koffie niet meer nodig… ik ben WAKKER! 
  3. Zon of geen zon… ik vond het vandaag blote benen weer. Met mijn nieuwe ‘patta’s’, dat dan weer wel. Dit zijn trouwens mijn nieuwe Nike Air Max 1 in Leopard Black Sandtrap Dark Gold. Een hele mond vol ik weet het. Ze lopen erg lekker.
  4. Ik ben mijn favoriete leren jasje vergeten, dus ik trok mijn fluffy baseball jasje aan. Het jasje is van de Action (oud), het rokje van de Primark, het truitje van Mexx en de tas van de Kruidvat.
  5. De laatste tijd probeer ik te minderen met koffie. In plaats daarvan drink ik thee Groene, witte of kruidenthee is mijn favoriet. Ik had een citroen mee en een stukje gember. Gooi dat alles in een karaf, water erbij en klaar is kees! Lekker én gezond!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. In mijn lunchpauze ga ik vaak een rondje lopen in het Amsterdamse bos. Ik wilde voor de grap eens weten hoeveel kilometer en ik schrok eigenlijk van het resultaat. Op een positieve manier hoor! Ik had de app niet vanaf het begin aangezet, maar 3 kilometer wandelen in iets meer dan een half uur vind ik top!
  7. Ik ben druk en een beetje moe. Daardoor ben ik extra gevoelig voor andermans energie. Ik merk dat ik deze week nog gevoeliger ben dan dat ik al was. Dat klinkt een beetje ‘spiri-wiri’, maar ik kan dingen feilloos aanvoelen (komen). Ik laat het maar op me afkomen. Gelukkig maakt mijn collega een briljante opmerking, waardoor ik weer in een kreuk lig van het lachen.
  8. Vandaag was ik vrij laat thuis. Op donderdagen heb ik veel vergaderingen staan en bij het naar huis gaan stond ik een uur in de file vanwege een ongeluk. Ik pikte mijn jasje op en besloot om in bad te gaan. Kaarsjes aan, muziekje, boekje en extra veel bubbels. *Blup*
  9. Ik besef me dat ik intens gelukkig ben met de mensen om me heen. Een ‘gelukkeling’ :) Soms zou ik graag willen spieken in de toekomst. Hoe zou dat eruit zien? Als ik mezelf een paar keer tot de orde heb geroepen, snap ik dat het wellicht maar beter is van niet. We leven nu en alles komt zoals het komt. Een rede te meer om extra te genieten van het moment. Loslaten en just go with the flow. 
  10. Ik ben lekker rozig van mijn badsessie en besluit om lekker vroeg te gaan slapen.  Zzzzz!

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

