Dankbaarheidslijstje | 4 Juni 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 4 juni 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The First Step To Getting The Things You
Want Out Of Life Is This: Decide What You Want.
~ Ben Stein

  1. Vandaag is mijn ‘vrije’ dag, dus de wekker gaat een uurtje later dan normaal. Buiten is het niet echt weer om te skaten. Ik pak mijn springtouw en ga een paar minuten touwtje springen. 
  2. Dag 4 is een rustdag als het gaat om de ABS Challenge. Ik doe een aantal oefeningen voor een ‘perfecte beach butt Het achterkantje is ook belangrijk ;)
  3. Je bent een Indo of je bent het niet. Ik hou van nasi goreng; je kunt me er voor wakker maken. Dus dat was dan ook mijn ontbijt ^^.
  4. Zowel mijn koffiedate als lunchdate gingen niet door. Ik plof op de bank neer met een dubbele espresso en ik kijk een aflevering van Yolanthe. Ik heb sinds kort haar real life soap ontdekt en ik vind het echt een heel leuk programma. 
  5. Ik moet om half 2 in Amsterdam zijn. Normaal gesproken zet ik mijn TomTom aan, maar dit keer had ik ’em niet nodig. Ik ben echt een nerd in het onthouden van de weg en zo nu en dan rij ik ook wel eens verkeerd… Maar nu lekker niet. Ik was op tijd én ik had plek voor de deur (ook erg fijn!).
    Oeps, ik ben helemaal vergeten om foto’s te maken. Ik heb wat mooie quotes uitgezocht die ik bij deze dag vond passen.

    Bron
    Bron
  6. Ik had een training Magzmaker bij het bureau Fullmoon in Amsterdam. Magzmaker is een cms voor online magazines. In een paar uur tijd werd ik samen met een collega klaargestoomd om zelfstandig een online magazine samen te stellen. Ik ga er achter de schermen aan werken. Aanstaande woensdag is de deadline, dus vanaf volgende week kunnen jullie het vanzelfsprekend bewonderen. 
  7. Ook mijn avondafspraak werd afgezegd (wat is dat toch met afspraken vandaag?) Ik kon bij een vriendin aanschuiven. Heerlijk pasta gegeten en een wijntje gedronken. Ik drink weinig tot niet, maar zo af en toe vind ik een glas rode wijn wel lekker. 
  8. Joeppie, ik kreeg een cadeautje! Altijd leuk om cadeautjes te krijgen. Deze is om samen met iemand op te eten. Gezellig nootjes knabbelen tijdens een leuke film ofzo. Nommz
  9. Altijd leuk om van een man een compliment te krijgen. ‘Wat zie jij er goed uit.’ En bedankt! Die steken we maar even in onze zak hè? *Grinnik*
  10. Aan het einde van de avond belde ik nog even met een vriendin. Ik kan door mijn enthousiasme ergens op de maan zitten, terwijl anderen nog op de aarde staan. Ik moet dan weer even met beide benen op de grond gezet worden. Fijn dat, dat kan. Thx, P!

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

