Dankbaarheidslijstje | 3 Juni 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 3 juni 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Freedom Is What You Do With What’s Been Done To You.
~ Jean-Paul Sarte

  1. Ik word voor de wekker afgaat wakker en besluit om een half uurtje te gaan skaten. 
  2. Daarna meteen aan de slag met dag 3 van de ABS Challenge.
  3. Afgelopen weekend was ik bij de Toppers. Een of andere dronkenlap duwde mij en ik werd zo een rij naar beneden gelanceerd. Ik zit onder de blauwe plekken. Maar dat weerhoud mij er niet van om gewoon een leuk jurkje aan te trekken. Vandaag een maxi dress met mijn nieuwe Nike Free Run 2.0
  4. ‘Hallo, ik ben Wendy en ik ben shopverslaafd’ (welke vrouw niet?). Ik heb gewoon 3 nieuwe paar Nikes gekocht. Tja…Je kan er niet genoeg hebben ;). 
  5. Ik kwam op kantoor en er stond ineens een leuk plantje op mijn bureau. Gezelligheid! 

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. In de middag had ik een lunchafspraak. Ik maakte nog even snel een selfie in de lift. Ik draag een maxi dress van H&M, een jasje van Object, een ketting van Primark en mijn iPhonehoesje (iPhone 5S) is van de Hema. Mijn nieuwe Nike Free Runs 2.0 staan niet op de foto. Binnenkort zal ik hierover een artikel schrijven. 
  7. Ik luister graag naar muziek en gebruik hiervoor de app Spotify. Als ik ergens ben en ik hoor een lekker nummer, dan gebruik ik de app Shazam om het nummer en de artiest te achterhalen. Daarna voeg ik deze toe aan mijn afspeellijst. Gebruik jij ook Spotify?
  8. In het appartementencomplex waar ik woon is de lift erg creepy. Ik ga dan ook liever met de trap, tenzij ik veel boodschappen heb. De lift heeft een soort van ‘uitbouw’ die je open kunt doen als je er dingen in wilt vervoeren. Ik stond er een keer tegen aan te leunen en de deur knalde ineens open. Een vriendin en ik noemen het, ‘het lijkenhok’…’Het lijkenhok’ staat sinds kort weer open (er zitten geen lijken in hoor…). Ik maakte er de afgelopen dagen korte filmpjes of foto’s van en stuurde deze door via Whatsapp. Het is een ‘inside joke‘ waar wij smakelijk om kunnen lachen :)  
  9. De dagen vliegen voorbij! Precies in het midden van de week ben ik vrij. Normaliter was vrijdag mijn vrije dag, maar ik moet zeggen dat ik dit ook erg fijn vind. Op de woensdagen werk ik aan mijn opdrachten die ik uitvoer als ZZP’er. Dus echt vrij ben ik eigenlijk niet. 
  10. Opruimwoede! Ik ben een expert in (andermans troep) opruimen, maar ik ben geen expert in troep maken. Klinkt suf eigenlijk hè? Maar nu heb ik – vind ik zelf – wel een klein beetje troep gemaakt en het is naar mijn mening wat uit de hand gelopen. Vriendinnen vragen altijd waar de troep is, want die is er eigenlijk ook nooit. Nja… het zal wel aan mij liggen. Maar voor nu moest ik even wat kledingstukken opbergen en mijn kledingkast opnieuw inrichten. Mijn opruimwoede komt vaak uit het niets… het begint vaak voor middernacht te kriebelen en dan moet ik alles opnieuw organiseren. Het is nu 2.30 uur… Ik zeg: opgeruimd staat netjes ;)

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 3 Juni 2014

  1. Hmm ik heb het dus niet van een vreemde dat ik midden in de nacht opeens de drang heb om mijn kast op te ruimen ^.^

Leave a Reply

