Dankbaarheidslijstje | 1 Juni 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 1 juni 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

You Cannot Be Mad At Somebody Who Makes You Laugh.
It’s  As Simple As That. ~ Jay Leno

  1. Nieuwe maand = Nieuwe dankbaarheidslijstjes. Het is weer een feest om dit te mogen doen. 
  2. Doordeweeks gaat mijn wekker om 6.15 uur. Als ZZP’er, werk ik ook op zaterdagen. Dan gaat mijn wekker om 7.30 uur. En vandaag? Vandaag ging hij lekker niet :).
  3. Seizoen 3 van Catfish is weer begonnen. Ik kijk al mijn favoriete series via tubeplus.me
  4. Heerlijk sonnetjâh! Ik droeg vandaag een jumpsuit en sneakers en mijn haar droeg ik in een band. Even lekker chillen op deze mooie, zonnige dag. 
  5. Ik hartje shoppen. En vooral ik hartje SALE! Heb heel wat leuke dingen gescoord ^^.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Zodra het lekker weer is, ben ik buiten te vinden. Zo was ik vandaag met de honden in het bos. Bijna een uur gewandeld en genoten van het buiten zijn. Mijn ouders wonen vlakbij het bos en ik ben er graag te vinden om te hardlopen, te skaten (niet in het bos, maar er rond) of gewoon om te wandelen.
  7. Gisteren schreef ik over mijn nieuwe challenge. Dag 1 van de ABS Challenge is in the pocket. Vandaag begin ik met dag 2.  Ga jij ook meedoen?
  8. Het is altijd fijn om bij mama en papa te zijn. Ik hoefde lekker niet te koken, maar er werd voor mij gekookt. We aten Indisch (duh...), namelijk: sambal tempé met witte rijst en tahoe telor. Tahoe telor is een omelet met tahoe, tauge en pindasaus. Nommzzz!
  9. Een manicure: eindelijk! Ik vind het altijd leuk om met mijn zus te tutten. Dan lakken we elkaars nagels en/of in dit geval: een manicure. Meiden hè ;).
  10. Home Sweet Home! Na een paar vrije en drukke dagen, ben ik weer veilig thuis.

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

