Wen’s Treat Of The Day: New Month | June

Whoa, de zomer staat voor de deur én we zijn halverwege het jaar. Time really flies! Het weer is nu ook niet verkeerd (mij hoor je in ieder geval niet klagen), maar kom maar op met nóg meer zon! Laten we voor nu in ieder geval de nieuwe maand verwelkomen.

Bron
Bron

New Month: June
Ik ben een beetje excited, want ik ben echt dol op de zon. In de zomermaanden ben ik graag buiten te vinden. Op mijn balkon, in een park of op het strand. Love it! Naast chillen, staat deze maand wederom in het teken van ‘Train like a beast, look like a beauty’.

Ik heb de afgelopen tijd extra opgelet en wat vaker bewogen. En hoe cool is dit? Gewoon -7 kilo! Trots met hoofdletter T! De afgelopen periode heb ik geskatet als een malle en heb zelfs een nieuwe PR in the pocket. 5K BINNEN 30 minuten, awww yizzz!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Stop comparing yourself to others
Hoe je er ook uitziet, het belangrijkste is dat je jezelf accepteert zoals je bent. Ja, ik heb striae. Ja, ik heb littekens op mijn rug en nee, ik heb geen hele platte buik of hele slanke benen. Toch ben ik heel erg blij met mezelf. Ook ik heb onzekere momentjes (wie niet?), maar over het algemeen ben ik erg blij met mezelf. Ik gun het iedereen om zelfverzekerd en goed in zijn vel te zitten.

Bron
Bron

The DREAM Job Project
Martine de Boer (Mind Mix) werd door mij stevig aan de tand gevoeld over genderdysforie. Het interview is binnenkort te lezen op de website én in het magazine van Kies Kleur in Groen. Kies Kleur in Groen richt zich op de versterking van culturele diversiteit binnen de instellingen in een internationale groene context. Stay tuned!

New Month = New Challenge
Deze maand doe ik mee met de 30 Day ABS Challenge. Ik hou van uitdagingen en ik hou er van om mijzelf uit te dagen. Vorig jaar schreef ik een artikel over gezond de zomer in en nu deze toch dichterbij komt…waarom dan ook geen nieuwe challenge?  Hieronder zie je de planning; ga jij ook meedoen?

Bron
Bron

Vanaf morgen deel ik weer een week lang mijn dankbaarheidslijstjes. Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

