Dankbaarheidslijstje | 7 mei 2014

Goedemorgen! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Vandaag alweer de laatste van deze maand. Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 7 mei 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Life without spice is just a departure lounge
~ Colin A White

  1. Heerlijk! Vandaag ging het wekkertje ‘pas’ om half 8. Even een paar uur extra kunnen tukken. Als zo’n busy b bent als ik, dan is ‘rust pakken’ een echte must!
  2. Vrij zijn op de woensdagen, betekent niet dat ik dan echt vrij ben. Ik werk dan aan mijn opdrachten als ZZP’er. Yep, busy b. That’s me!
  3. YES! Mijn interview is opgemaakt door de vormgever. Ik heb de ‘sneak peak‘ al gezien. Het ziet er super uit en ik kan niet wachten tot ik het aan jullie kan laten zien. Nog even geduld; volgende maand komt het magazine (met daarin mijn interview) uit. 
  4. Ennnn nog een uitnodiging voor een feestje. Gezellig!
  5. Ik zag een tijdje in een dip. Maar ik merk echt dat ik verder gegaan ben met mijn nieuwe leven. Niet alleen in mijn hoofd, maar ook in mijn hart. Ik ben daar echt super trots op. Nothing can stop me now!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje


  6. Cadeautjes gekregen, hoe lief! Als eerste op de hoogte zijn van mijn persoonlijke leven? Volg me dan op Instagram via @By_Wen.  
  7. Ik ben echt NIET van de kant-en-klaar-maaltijden. Eten afhalen doe ik ook weinig tot niet. Ik kook het liefste zelf. Puur, vers en met zo min mogelijk E-nummers. Maar het bakje noodles van vandaag, kon ik niet weerstaan. YOLO! Net als zo nu en dan een zak patat. Nommz!
  8. Nike Training app gedownload. Ik ‘moet’ in shape blijven! Ik zoek eigenlijk nog een kettlebell. Iemand enig idee waar ik die kan kopen?
  9. Whoa! Een nieuwe aflevering van Catfish
  10. Dankbaarheidslijstjes maken is iets wat ik erg leuk vind om te doen. Bovendien krijg ik er energie van. Ook al heb je een rotdag, er zijn altijd nog dingen waar je dankbaar voor kan zijn. Tot volgende maand!

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

