Dankbaarheidslijstje | 6 mei 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 6 mei 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Life without spice is just a departure lounge
~ Colin A White

  1. Ik begon de dag met een morning workout. Het is bijna zomer, weet je nog? 
  2. Ik ben ALTIJD vrolijk. Sommige mensen vinden dat irritant of vermoeiend. Ik sta gewoon enorm positief in het leven en als het wat minder gaat, dan weet ik dat het ook weer goed komt. Er is licht aan het eind van de tunnel. Voor sommige mensen lastig te begrijpen, maar het is ECHT zo!
  3. Ik was wat foto’s aan het bekijken op kantoor en ik vroeg aan mijn collega’s of de dame op de foto, vorig jaar ook al zwanger was. Oeps… dat bleek niet zo te zijn. Ze heeft altijd al een ‘dikke’ buik gehad. In plaats van plaatsvervangende schaamte, kreeg ik de slappe lach. Zo erg, dat ik bijna aan de beademing moest.
  4. In mijn lunchpauze ga ik graag wandelen in het Amsterdamse bos. Ik vind het erg fijn om tussendoor een frisse neus te halen. Ik kan er dan weer helemaal tegenaan.
  5. Sonnetjâh!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Oh jee… ik heb alweer Nikes gezien, die ik wil hebben. De Nike Air Max Liberty London (2014) zijn zo ‘dope‘! Ik wil!!!
  7. Lekker bezig, Wen! Ook nog even tien kilometer op de skates gedaan. Zomer… tik, tak, tik, tak!
  8. Secret mission part 3 is coming up! En ik zeg lekker niets… want anders is het geen secret mission meer ;)
  9. Uitgenodigd worden voor een feestje: altijd leuk!
  10. Op woensdag is altijd mijn vrije dag. Dan werk ik aan mijn opdrachten als ZZP’er. De wekker gaat dan om half 8 in plaats van kwart voor 6. Even een paar uurtjes extra tukken. 

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

